ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

عارف درباره کاندیداتوری‌اش در انتخابات: شورای عالی اصلاح‌طلبان تصمیم می‌گیرد

محمدرضا عارف در یک نشست خبری ضمن بیان این‌که اصلاح‌طلبان قصد عبور از حسن روحانی را ندارند و اگر روحانی در انتخابات حضور داشته باشد از او حمایت می‌کنند، کاندیداتوری خود را به تصمیم شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان موکول کرد.

محمدرضا عارف در یک نشست خبری ضمن بیان این‌که اصلاح‌طلبان قصد عبور از حسن روحانی را ندارند و اگر روحانی در انتخابات حضور داشته باشد از او حمایت می‌کنند، کاندیداتوری خود را به تصمیم شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان موکول کرد.

محمدرضا عارف: اصلاح‌طلبان از روحانی عبور نمی‌کنند.

محمدرضا عارف در این نشست خبری که روز سه‌شنبه ۵ بهمن برگزار شد درباره عبور اصلاح‌طلبان از روحانی، رئیس دولت یازدهم، گفت: «مهم‌ترین راهبرد ما در شورای سیاست‌گذاری در سال ۹۴ این بود که گفتمان اصلاحات در سال ۹۲ را ادامه دهیم و اکنون نیز همان راهبرد را داریم.»

او افزود: «روشن است که از آقای روحانی عبور نخواهیم کرد و سیاست ما حمایت از ایشان بود و همین مسیر را ادامه می‌دهیم.»

به‌گفته عارف، اصلاح‌طلبان تا ممکن است همان مسیر انتخابات سال ۹۲ را پیگیری می‌کنند و به شرطی که روحانی در عرصه باشد از او حمایت می‌کنند.

او درباره کاندیداتوری‌اش‌ در انتخابات ریاست‌ جمهوری و این‌که آیا از سوی چهره‌های اصلی اصلاحات منع شده است، خود را «خدمتگزار مردم» خواند و گفت فعالیت اصلاح‌طلبان بر اساس خرد جمعی است و کسی دستور نمی‌دهد. عارف گفت نظر اصلاح‌طلبان در این‌باره بر اساس تصمیم شورای عالی سیاست‌گذاری است و این شورا تصمیم می گیرد.

عارف از تشکیل کمیته‌ای در شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان برای موضوع انتخابات ریاست جمهوری خبر داد که نتیجه آن جمع‌بندی و استمرار مسیری است که از خرداد ۹۲ شروع شده است.

او در بخش دیگری از سخنان خود عملکرد فراکسیون امید در مجلس ایران، متشکل از اصلاح‌طلبان و اصولگرایان حامی دولت حسن روحانی را خوب توصیف کرد و گفت: «کم‌کاری نیز در فراکسیون حس نکرده‌ام.»

عارف عملکرد دولت حسن روحانی را نیز مثبت خواند.

محمدرضا عارف در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۹۲ کاندیدای جبهه اصلاح‌طلبان بود اما به سود حسن روحانی از دور رقابت‌ها کنار کشید.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • مهرزاد

    اینم یه مسخره بازی دیگه از یه مشت خائن بی شرف