ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

فرزند کروبی: پدر و مادرم در صحت و سلامتی کامل به‌سر می‌برند

<p>علی کروبی فرزند مهدی و فاطمه کروبی که با پدر و مادرش ديدار کرده از &laquo;صحت و سلامتی کامل&raquo; آن&zwnj;ها خبر داد.</p> <!--break--> <p>&nbsp;</p> <p>به گزارش تارنمای سحام&zwnj;نيوز، علی کروبی و همسرش شامگاه يکشنبه ۲۹ اسفند ۸۹ با مهدی و فاطمه کروبی ملاقات کرده&zwnj;اند.</p> <p>&nbsp;</p> <p>علی کروبی در پيامی کوتاه گفته است اين ديدار با &laquo;هماهنگی و حضور مسئولين امنيتی&raquo; انجام شده است.</p> <p>علی کروبی هفته گذشته پس از چند هفته بازداشت با وثيقه يک ميليارد ريالی، از زندان آزاد شده بود.</p> <p>&nbsp;</p> <p>چهار روز پيش نيز محمدتقی کروبی فرزند ديگر مهدی کروبی با &laquo;هماهنگی&raquo; مقامات امنيتی ايران با پدر و مادر خود ديدار کرد.</p> <p>&nbsp;</p> <p>مهدی کروبی یکی از رهبران مخالفان و همسرش از بهمن ۱۳۸۹ در حصر خانگی به&zwnj;سر می&zwnj;برند.</p> <p>&nbsp;</p> <p>هفته گذشته محمدتقی کروبی پس از دیدار با پدر و مادرش، در تارنمای شخصی&zwnj;اش نوشت: &laquo;۳۸ روز از محروميت ديدار تمامی اعضای خانواده با پدر و مادرم گذشته بود که در آستانه نوروز و با هماهنگی مقامات امنيتی امکان اين ديدار برای من در آپارتمان مسکونی آنان فراهم گرديد.&raquo;</p> <p>&nbsp;</p> <p>وی ابراز اميدواری کرده بود &laquo;حق دو خانواده کروبی و موسوی در اطلاع از روند حقوقی و نيز حکم مقام ذی&zwnj;صلاح قضايی و يا مصوبه شورای امنيت ملی در اعمال اين محروميت و قلمرو اعمال آن هرچه سريع&zwnj;تر به رسميت شناخته شود و به ده&zwnj;ها سوال حقوقی بی&zwnj;پاسخ مطابق با قوانين جاری کشور و تعهدات حقوقی بين&zwnj;المللی پاسخ داده شود.&raquo;</p> <p>&nbsp;</p> <p>پيش&zwnj;تر نيز تارنمای کلمه خبر داده بود که يکی از دختران ميرحسين موسوی و زهرا رهنورد که در حصر خانگی به&zwnj;سر می&zwnj;برند، توانسته ۱۷ اسفند جاری با آن&zwnj;ها ديدار کند.</p> <p>&nbsp;</p> <p>دختران موسوی و رهنورد با انتشار نامه&zwnj;ای، اين ملاقات را &laquo;محدود و غيرطبيعی&raquo; خوانده&zwnj; و افزوده&zwnj; بودند مأموران امنيتی از آن&zwnj;ها خواسته&zwnj;اند تا درباره اين ملاقات کاملاً سکوت کنند.<br /> <br /> فرزندان موسوی و رهنورد همچنين خواهان &laquo;رفع فوری محدوديت&zwnj;های غير قانونی&raquo; پدر و مادرشان و خانواده کروبی شده&zwnj;اند.<br /> <br /> نهم اسفند ٨٩ تارنمای کلمه اعلام کرده بود ميرحسين موسوی و مهدی کروبی به همراه همسران&zwnj;شان به زندان حشمتيه تهران منتقل شده&zwnj;اند. کلمه ۱۰ روز بعد خبر انتقال موسوی و رهنورد به زندان حشمتيه را تکذيب کرد.</p> <p>به نوشته کلمه &laquo;پس از سه هفته ابهام و تناقض در گفتار مسئولين عالی&zwnj;رتبه و نپذيرفتن مسئوليت قطع ارتباط موسوی و کروبی توسط متصديان امور، تحقيق و بررسی کلمه مشخص کرد آقای موسوی و خانم رهنورد در بازداشت خانگی به&zwnj;سر می&zwnj;برند.&raquo;</p> <p>&nbsp;</p>

علی کروبی فرزند مهدی و فاطمه کروبی که با پدر و مادرش ديدار کرده از «صحت و سلامتی کامل» آن‌ها خبر داد.

به گزارش تارنمای سحام‌نيوز، علی کروبی و همسرش شامگاه يکشنبه ۲۹ اسفند ۸۹ با مهدی و فاطمه کروبی ملاقات کرده‌اند.

علی کروبی در پيامی کوتاه گفته است اين ديدار با «هماهنگی و حضور مسئولين امنيتی» انجام شده است.

علی کروبی هفته گذشته پس از چند هفته بازداشت با وثيقه يک ميليارد ريالی، از زندان آزاد شده بود.

چهار روز پيش نيز محمدتقی کروبی فرزند ديگر مهدی کروبی با «هماهنگی» مقامات امنيتی ايران با پدر و مادر خود ديدار کرد.

مهدی کروبی یکی از رهبران مخالفان و همسرش از بهمن ۱۳۸۹ در حصر خانگی به‌سر می‌برند.

هفته گذشته محمدتقی کروبی پس از دیدار با پدر و مادرش، در تارنمای شخصی‌اش نوشت: «۳۸ روز از محروميت ديدار تمامی اعضای خانواده با پدر و مادرم گذشته بود که در آستانه نوروز و با هماهنگی مقامات امنيتی امکان اين ديدار برای من در آپارتمان مسکونی آنان فراهم گرديد.»

وی ابراز اميدواری کرده بود «حق دو خانواده کروبی و موسوی در اطلاع از روند حقوقی و نيز حکم مقام ذی‌صلاح قضايی و يا مصوبه شورای امنيت ملی در اعمال اين محروميت و قلمرو اعمال آن هرچه سريع‌تر به رسميت شناخته شود و به ده‌ها سوال حقوقی بی‌پاسخ مطابق با قوانين جاری کشور و تعهدات حقوقی بين‌المللی پاسخ داده شود.»

پيش‌تر نيز تارنمای کلمه خبر داده بود که يکی از دختران ميرحسين موسوی و زهرا رهنورد که در حصر خانگی به‌سر می‌برند، توانسته ۱۷ اسفند جاری با آن‌ها ديدار کند.

دختران موسوی و رهنورد با انتشار نامه‌ای، اين ملاقات را «محدود و غيرطبيعی» خوانده‌ و افزوده‌ بودند مأموران امنيتی از آن‌ها خواسته‌اند تا درباره اين ملاقات کاملاً سکوت کنند.

فرزندان موسوی و رهنورد همچنين خواهان «رفع فوری محدوديت‌های غير قانونی» پدر و مادرشان و خانواده کروبی شده‌اند.

نهم اسفند ٨٩ تارنمای کلمه اعلام کرده بود ميرحسين موسوی و مهدی کروبی به همراه همسران‌شان به زندان حشمتيه تهران منتقل شده‌اند. کلمه ۱۰ روز بعد خبر انتقال موسوی و رهنورد به زندان حشمتيه را تکذيب کرد.

به نوشته کلمه «پس از سه هفته ابهام و تناقض در گفتار مسئولين عالی‌رتبه و نپذيرفتن مسئوليت قطع ارتباط موسوی و کروبی توسط متصديان امور، تحقيق و بررسی کلمه مشخص کرد آقای موسوی و خانم رهنورد در بازداشت خانگی به‌سر می‌برند.»

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • raha

    <p>یعنی&zwnj; هیچ مرگیشون نیست؟</p>