ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

پیکر ۱۴ آتش‌نشان پیدا شد

هشتمین روز حادثه پلاسکو با آواربرداری‌ و یافتن پیکر جان‌باختگان ادامه دارد. پیکر چهار آتش‌نشان دیگر از زیر آوارها خارج شد و تعداد آتش‌نشان‌جان باخته در حادثه به ۱۵ نفر رسید. علاوه بر این پیکر ۴ شهروند هم پیدا شده است.

هشتمین روز حادثه پلاسکو با آواربرداری‌ و یافتن پیکر جان‌باختگان این حادثه ادامه دارد. در این روز پیکر چهار آتش‌نشان دیگر از زیر آوارها خارج شد و  تعداد آتش‌نشان‌جان باخته در حادثه ساختمان پلاسکو به ۱۵ نفر رسید. علاوه بر این پیکر ۴ شهروند هم پیدا شده است.

منبعی که برخی می‌گویند عامل آتش‌سوزی بوده کشف شده است

خلیل ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی می‌گوید یک آتش‌نشان همچنان در زیر آوار است. او گفته اولویت خارج کردن افراد زیر آوار است، پس از آنکه این اطمینان به وجود بیاید که کسی دیگر در زیر آوار نیست، با سرعت زیاد کار آواربرداری ادامه خواهد یافت.

مسعود قادی پاشا، مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران گفته با ارجاع پیکر دو آتش‌نشان و یک شهروند دیگر، شمار پیکرهای ارجاعی به مرکز تشخیصی - آزمایشگاهی کهریزک به ۱۶ نفر رسیده است.

مجتبی یزدانی، معاون خدمات شهری شهرداری تهران هم اعلام کرده هزینه تدفین و تهیه قبر شهروندان کشته شده در حادثه پلاسکو بر عهده شهرداری است و برای خانواده‌هایشان رایگان خواهد بود.

به گزارش خبرنگاران مستقر در ساختمان پلاسکو، با وجود هشدار و تذکر مسوولان پزشکی کشور درباره سمی بودن گازها و دودهای حاصل از آتش‌سوزی، در روز هشتم این حادثه ماسک استاندارد در محل آتش‌سوزی وجود ندارد.

سخنگوی اورژانس تهران اما از این موضوع ابراز تعجب کرده و گفته در محل حادثه ۲ هزار ماسک استاندارد به صورت دپو شده وجود دارد.

علیپور، فرمانده انتظامی میدان در محل آواربرداری حادثه ساختمان پلاسکو هم اعلام کرده که برخی گاوصندوق‌ها بر اثر حریق و آوار از بین رفته‌اند و تشخیص آنها به سختی صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید- پرونده ویژه فاجعه «پلاسکو»

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.