ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

نماینده ولی فقیه: در دانشگاه آزاد هرمزگان ۴ رشته «تقریبی» ایجاد شود

دانشگاه آزاد به دست رهبر جمهوری اسلامی افتاده. نماینده او در دانشگاه آزاد هرمزگان در پی ایجاد چند رشته در مقطع دکترا در زمینه اختلاف بین شیعه و سنی‌ست.

محسن ابراهیمی، نماینده ولی فقیه در دانشگاه آزاد هرمزگان در همایشی که در بزرگداشت هاشمی رفسنجانی به عنوان بنیانگذار دانشگاه آزاد برگزار شد، اعلام کرد که به زودی در دانشگاه آزاد استان هرمزگان چهار رشته تقریبی در مقطع دکترا ایجاد می‌شود.

محسن ابراهیمی، نماینده ولی فقیه در دانشگاه آزاد هرمزگان (وسط)

رشته‌های تقریبی تاکنون در دانشگاه مذاهب اسلامی تدریس می‌شد. این دانشگاه در سال ۱۳۷۱ به دستور علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی شروع به کار کرد.

در این رشته‌ها دانشجویان می‌‌بایست در زمینه اختلافات بین سنی و شیعه صاحب تخصص بشوند.

بعد از درگذشت اکبر هاشمی رفسنجانی به عنوان رئیس هیأت موسس دانشگاه آزاد اسلامی، شورای عالی انقلاب فرهنگی به فکر یک جانشین برای هاشمی رفسنجانی بود که علی خامنه‌ای به طور غیر منتظره‌ای، علی اکبر ولایتی، مشاور امور بین‌المللش را به عنوان جایگزین هاشمی رفسنجانی به دانشگاه آزاد تحمیل کرد. ‌

ولایتی در یک نشست خبری اظهار امیدواری کرد که بتواند اهداف علی خامنه‌ای در دانشگاه ازاد اسلامی را تحقق دهد.

هدف از ایجاد دفاتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌ها «راهبری فعالیت‌های مذهبی» در مراکز علمی و آموزشی ایران است.

پیش از این تبلیغات اسلامی هرمزگان و نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه آزاد هرمزگان معاهده‌ای را منعقد کرده بودند که بر اساس آن هیأت‌های مذهبی دانشجویی و برگزاری سخنرانی‌های دینی و همینطور برگزاری مراسم مذهبی در دانشگاه‌‌های آزاد استان در دستور کار قرار گرفته بود.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • روزبه

    بعد میگن مسجد ها ملا برای نماز جماعت نداره لامصبها اینا همه جا هستن از ریاست امور توالتها تا دانشگاهها تا مشاور فیلم سازی تا مشاور سکس و ازدواج تا ریاست فاحشه خانه رسمی( صیغه یا بعبارتی سیخه) تا رئیس بانکها قرضه الحسنه تا رئیس تاراج بیت المال تا ریاست جمهوری تا رهبری. خلاصه اینقده نیروی «متخصص» کم آوردن کم مونده الاغها و یابوهای تو بیابون رو سرشون یه عمامه بزارن بفرستن جلسات «راهبردی». شما هر عکس یا فیلم از یه جلسه میگیری دستکم چهار تا از اینا سر اون جلسه دارن چرت میزنن بدون اینکه کوچتکرین اطلاعی از موضوع داشته باشند و حتما نظر فقهی هم در موردش میدن. والا بلا مامان باباهامون ما رو گول زدن میگفتن بچه درس بخون بلکه یک چیزی بشی اما الان میبینم هر چی بیسواد تو این مملکت یه چیزی شده و با سواد اش زیر دست اونا کار میکنن ببین وضع مملکت چی هست!!!