ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

دارندگان گرین‌کارت آمریکا هم مشمول ممنوعیت سفر هستند

حاملان گرین‌کارت آمریکا نیز مشمول ممنوعیت سفر اتباع هفت کشور با اکثریت مسلمان، از جمله ایران می‌شوند. تنها در دهه گذشته، حدود ۵۰۰ هزار تن از این هفت کشور گرین‌کارت دریافت کرده‌اند.

وزارت امنیت داخلی آمریکا تأیید کرد که دارندگان اقامت دائم آمریکا و گرین‌کارت این کشور نیز مشمول قانون ممنوعیت سفر می‌شوند.

ترامپ قوانین بسیار سختگیرانه مهاجرتی ابلاغ کرده‌است

گیلیان کریستنسن، سخنگوی موقت این وزارت در ایمیلی در پاسخ به سوال خبرنگار «رویترز»، شنبه ۲۸ ژانویه تأیید کرد که حاملان گرین‌کارت یا اقامت دائم در آمریکا نیز مشمول ممنوعیت سفر اتباع هفت کشور با اکثریت مسلمان، از جمله ایران می‌شوند.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا که در کارزار انتخاباتی‌اش پیشنهاد ممنوعیت ورود مسلمانان به آمریکا را داده بود، شب گذشته دستور داد که برای سه ماه، شهروندان ایران، سوریه، سومالی، لیبی، عراق، یمن و سودان از ورود به خاک ایالات متحده منع می‌شوند.

نخستین گزارش‌ها این منع ورود را به «بازدیدکنندگان» از این کشورها نسبت داده‌بود. اکنون دیگر تأیید شده‌است که دارندگان گرین‌کارت آمریکا هم مشمول این قانون جدید می‌شوند.

تنها در دهه گذشته، حدود ۵۰۰ هزار تن از این هفت کشور گرین‌کارت آمریکا را دریافت کرده‌اند.

وزارت امور خارجه ایران نیز گفت که پاسخی مقتضی به این فرمان ترامپ خواهد داد.

خبرگزاری تسنیم گزارش داد که وزارت خارجه ایران اعلام کرده‌است در عین احترام به مردم آمریکا و تمایز قایل‌شدن بین آنها با سیاست‌های خصمانه دولت این کشور، تمهیداتی در واکنش به این قانون جدید اتخاذ خواهد کرد.

در همین زمینه

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • ایرانیان برای استقلال کالیفرنیا تلاش کنید

    ایرانیان آمریکایی میتوانند در طرح جدایی کالیفرنیا از آمریکا نقش فعالی بازی کنند و آنگاه در کشور تازه تاسیس کالیفرنیا نفوذ داشته باشن. وگرنه فکر نکنم بتونن بر روی این رییس جمهور و این مجلسین تاثیربگذارند.