ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

احضار سفیر سوئیس از سوی تهران در اعتراض به دستور ترامپ

در یادداشتی که تهران خطاب به واشنگتن تحویل سفیر سوئیس داده، نوشته شده است که فرمان ترامپ مبتنی بر دستاویزهای کاذب و تبعیض‌آمیز است و بر خلاف کنوانسیون‌های بین‌المللی حقوق بشر.

وزارت امور خارجه ایران سفیر سوئیس را در اعتراض به فرمان مهاجرتی ترامپ احضار کرد.

ترامپ در حال اعلام سیاست‌های سختگیرانه‌تر مهاجرتی

به گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا)، وزارت امور خارجه سفیر سوئیس را به عنوان حافظ منافع آمریکا در ایران اظهار کرد تا اعتراض خود را به فرمان دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا برای ممنوعیت ورود شهروندان هفت کشور عمدتاً مسلمان، از جمله ایران نشان دهد.

به گزارش ایرنا، در یادداشتی که تهران خطاب به واشنگتن تحویل سفیر سوئیس داده، نوشته شده است که فرمان ترامپ مبتنی بر دستاویزهای کاذب و تبعیض‌آمیز است و بر خلاف کنوانسیون‌های بین‌المللی حقوق بشر.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا فرمانی اجرایی صادر کرده که بر اساس آن، به مدت ۹۰ روز از ورود شهروندان ایران، عراق، لیبی، سوریه، سودان، سومالی و یمن به آمریکا جلوگیری می‌شود.

ایران پیش از این گفته بود که اقدام ترامپ را تلافی خواهد کرد.

تازه‌ترین اخبار و گزارش‌ها در این باره را در لینک‌های زیر ببینید.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • ایرانی

    در کنوانسیون‌های بین‌المللی حقوق بشر صریحاً قید شده که شهروندان یک کشور بدون توجه به مذهب و زبان و نژاد حق دارند برای پست های مدیریتی، خود را به معرض انتخاب عمومی گذاشته و در صورت انتخاب توسط مردم، در سرنوشت کشور خود مشارکت کنند. شما که این حق را از شهروندان سنی، بهایی، مسیحی و ... دریغ می کنید، با چه روئی از کنوانسیون‌های بین‌المللی حقوق بشر نام می برید؟!!!