ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

افزایش شدت کار در پتروشیمی امیرکبیر و خطر حوادث کار برای کارگران

اخیرا فشار کار در مجتمع پتروشیمی امیرکبیر افزایش یافته و این امر در سقوط و مرگ عیاض معروف که درحین کار سقوط کرد و درگذشت بی تاثیر نبوده است.

در پی سقوط یک کارگر پتروشیمی امیرکبیر از داربست که به مرگ او منجر شد، فعالان کارگری منطقه ویژه پتروشیمی بندر امام کارگران این مجتمع گفتند که اخیرا فشار کار در این مجتمع بر کارگران افزایش یافته که به ایجاد استرس انجامیده و این امر در سانحه کاری روز جمعه ۸ بهمن بی‌تاثیر نبوده است.
کارگری که روز جمعه ۸ بهمن درحین کار سقوط کرد و درگذشت، «عیاض معروف» نام داشت و ۲۵ ساله بود. او در حال بازکردن داربست بود و به دلیل نداشتن کمربند ایمنی کار در ارتفاع سقوط کرد.

خبرگزاری کار ایران (ایلنا) به نقل از کارگران پتروشیمی امیرکبیر نوشته است که عملکرد مدیران پیمانکاری شرکت ترس از اخراج را در میان کارگران افزایش داده و کارگران در یکسال و نیم اخیر برای حفظ امنیت شغلی ترجیح می‌دهند مشغول کار باشند و به ایمنی خود اهمیت نمی‌دهند.

 بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.