ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

وزیر بهداشت ایران: هر نوع پارازیتی مضر است

مقامات ایرانی بارها سخنان ضد و نقیضی درباره مضر بودن پارازیت گفته‌اند. این بار حسن قاضی‌زاده هاشمی، وزیر بهداشت ایران گفته است هر نوع پارازیتی مضر است.

مقامات ایرانی بارها سخنان ضد و نقیضی درباره مضر بودن پارازیت گفته‌اند. این بار حسن قاضی‌زاده هاشمی، وزیر بهداشت ایران گفته است هر نوع پارازیتی مضر است.

حسن قاضی‌زاده هاشمی به خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) گفت: «پیش از این هم گفته‌ایم که هر نوع پارازیتی حتی آن‌چه که به‌عنوان موبایلی شناخته می‌شود مضر است اما درباره نسبت این ضرر جای بحث وجود دارد.»

جمهوری اسلامی ایران برای جلوگیری از پخش برنامه‌های ماهواره‌ای شبکه‌های رادیو ـ تلویزیونی و رسانه‌های فارسی‌زبان خارج از کشور، به‌شکل گسترده‌ای روی این برنامه‌ها پارازیت می‌فرستد.

ارسال امواج مزاحم یا پارازیت در ایران موضوع مورد مناقشه سال‌های اخیر است و عده‌ای این امواج را برای سلامتی شهروندان مضر می‌دانند.

محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات ایران نیز در این‌باره گفت: «حجم پارازیت‌ها نسبت به گذشته کاهش قابل توجهی پیدا کرده است.»

به‌گفته واعظی در دوره‌ای حجم پارازیت‌ها زیاد شده بود که متنی تهیه و به ریاست جمهوری ارسال شد و پس از آن «تا به حال درصد پارازیت‌ها در حد قابل قبولی است».

سازمان محیط زیست ایران می‌گوید که به‌دلیل سرطان‌زا بودن پارازیت‌ها، پیشنهاد این سازمان بر حذف کامل پارازیت‌هاست.

مسأله خطرات پارازیت‌ها و سرطان‌زا بودن آن‌ها از مدت‌ها پیش و در دولت پیشین بار‌ها مطرح شده بود و هر بار مقام‌های دولتی این موضوع را انکار می‌کردند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • مهرزاد

    این بی شرفها که براشون مهم نیست که ضرر داره

  • Omid

    تمام این مشکلات نازایی و عقیم شدن مردان و زنان بخاطر پارازیت هاست...آه و افسوس از این حکومت قرون وسطایی جمهوری اسلامی...حکومت وظیفه نداره مانع دیدن برنامه ای بشه،،مردم درک و شعور دارند و میفهمند کی حقه و چه کسی ناحقه