ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

کمیسیون انرژی مجلس: واگذاری پست‌های برق به بخش خصوصی غیر قانونی‌ است

در پی اجتماع کارگران مقابل مجلس، کمیسیون انرژی مجلس اقدام وزارت نیرو در سپردن پست های فشار قوی برق به بخش خصوصی را غیرقانونی خواند

تجمع روز سه شنبه ۱۳ بهمن کارگران پست‌های فشار قوی برق مقابل مجلس و دیدار با نمایندگان نتیجه داد. کمیسیون انرژی مجلس اقدام وزارت نیرو در واگذاری پست‌های فشارقوی برق به بخش خصوصی را "تخلف محرز" خواند و غیرقانونی اعلام کرد.

تجمع سه شنبه ۱۳ بهمن کارگران پست‌های فشار قوی برق مقابل مجلس

روز گذشته در پی اجتماع صدها کارگر پست‌های فشار قوی برق مقابل مجلس نمایندگانی از شورای هماهنگی کارگران برای طرح مشکلات و خواست‌های خود با چند نماینده مجلس دیدار کردند.

اعضای شورای هماهنگی کارگران پست های فشارقوی برق، در ارتباط با نتیجه این دیدار به خبرگزاری کار ایران (ایلنا) گفته‌اند قرار است مسئولین وزارت نیرو برای گفتگو در این مورد در جلسه‌ای با کمیسیون انرژی و مرکز پژوهش‌های مجلس شرکت کنند و پاسخگوی نمایندگان مجلس باشند.

چندی پیش شورای اپراتورهای پست‌های فشار قوی برق بیانیه‌ای در توضیح خواست‌های این کارگران منتشر کرد که دو خواست عمده در آن مطرح شده بود.

مخالفت با خصوصی‌سازی پست های فشارقوی برق یکی از خواست‌های اجتماع اعتراضی روز سه‌شنبه 12 بهمن کارگران مقابل مجلس بود که بنظر می‌رسد فعلا منتفی شده است.

خواست دیگر آن‌ها همسان‌سازی حقوق و مزایای خود با سایر نیروهای پیمانی و رسمی، و مستقیم کردن قراردادهای استخدامی کارگران و حذف پیمانکاران است.

در پی اجتماع کارگران مقابل مجلس، کمیسیون انرژی مجلس اقدام وزارت نیرو در سپردن پست‌های فشار قوی برق را غیرقانونی خواند.

در این زمینه بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.