ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

عکس‌ در برابر عکس: وقتی وزیر زن سوئدی به ترامپ کنایه می‌زند

ایزابلا لووین، معاون نخست‌وزیر سوئد در کنار هفت همکارش که همگی زن هستند، قانونی امضا می‌کند برای تشویق اروپا برای حفاظت از محیط زیست. عکسی در پاسخ به سیاست‌های ضد زن دونالد ترامپ.

ایزابلا لووین و همکارانش
ترامپ در حال امضای قانون ضد سقط جنین

سوئد در بسیاری از زمینه‌ها در برابری جنسیتی پیشگام است. نیمی از کابینه و پارلمان سوئد را زنان تشکیل می‌دهند  و زنان در احزاب سیاسی حضور برجسته‌ای دارند. تمام احزاب سیاسی سوئد در آخرین انتخابات پارلمانی سهم قابل توجهی از تبلیغات و برنامه‌های خود را به برابری جنسیتی اختصاص داده بودند. عکس منتشر شده از سوی ایزابلا لووین هم این شعار را تکرار می‌کند: «ما یک کابینه فمینیستی هستیم»؛ شعاری که دولت سوئد پیش‌تر آن را به عنوان محور سیاست‌های خود اعلام کرده بود.

انتشار این عکس در فیس بوک، نه فقط حمایت و تشویق کاربران را در پی داشته، بلکه رسانه‌های مختلف جهان مانند گاردین، بی بی سی و واشنگتن پست هم به آن واکنش نشان داده‌اند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.