ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

بازداشت و انتقال مهدی خزعلی به زندان اوین با حکم دادستانی

مشخص نیست که آیا بازداشت مهدی خزعلی به خاطر پرونده‌ای جدید است یا او را برای سپری کردن دوره محکومیتی از گذشته به زندان منتقل کرده‌اند.

مهدی خزعلی، فعال سیاسی و مدیر انتشارات حیان در تهران، روز یک‌شنبه ۱۷ بهمن بازداشت و به بند ۳۵۰ زندان اوین منتقل شده است. مأموران امنیتی او را با حکم دادستانی و در دفتر کارش در انتشارات حیان واقع در بلوار کشاورز بازداشت کرده‌اند.

مهدی خزعلی

سایت انصاف نیوز، وابسته به اصولگرایان در ایران، با نقل این خبر نوشته است که «خزعلی در هنگام بازداشت مانند دفعات گذشته مدعی شده که تا آزادی خویش لب به آب و غذا نخواهد زد و در اعتصاب غذا خواهد بود.»

این سایت همچنین نوشته است که مشخص نیست آیا بازداشت مهدی خزعلی به خاطر پرونده‌ای جدید است یا برای سپری کردن محکومیتی در گذشته به زندان منتقل شده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • بیژن

    آقای خزعلی فراخوان داده واز مردم خواسته در 22 بهمن از خونه نیان بیرون. گفته بیرون آمدن بمنزله تایید کار دزدان و چپاولگران اموال ملت است و یا همدستی با انان. گفته 22 بهمن در خانه بمانید تا بگویید که این حکومت را تایید نمیکنید. یک نوع رفراندم انفعالی. البته در مورد فوت یا بقول ایشان قتل هاشمی هم حرفهایی زده که به مذاق آقایان خوش نیامده. اما بازداشتش بخاطر فراخوان نیامدن به راهپیمایی است.فیلم هر دو فراخوان وسخنرانی در یوتیوپ هست.

  • اسماعیل عبدالله زاده

    جناب مهدی خز علی از معدود انسان هایی است که در داخل ایران در مقابل یکی از بزرگترین دیکتاتوری های جهان ایستاده است و از معدود انسانهایی در داخل ایران که میتوان واقعا به وی گفت : درود بر شرفش. این نشان میدهد ایستادن در برابر ظلم و دیکتاتوری به نوع اتقاد فرد خواه مذهبی باشد و خواه سکولار بر نمی گردد و به ذات ادمها بر می گردد. این فرد را با فردی چون رفسنجانی مقایسه کنید و تفاوت را ببینید. ولی متاسفانه با یک گل بهار نمی شود