ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

نتانیاهو خواستار اعمال تحریم‌های تازه علیه ایران شد

نتانیاهو در دیدار با نخست‌وزیر بریتانیا در لندن از «کشورهای مسئول» خواست تا از تصمیم ترامپ درباره تحریم‌های جدید علیه ایران پیروی کنند. او ایران را خطری برای جهان خواند.

نخست‌وزیر اسرائیل در دیدار با ترزا می، همتای بریتانیایی خود از تصمیم ترامپ برای اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران استقبال کرد و از کشورهای «مسئول» خواست تا آن‌ها نیز چنین کنند.

بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل در دیدار با ترزا می، همتای بریتانیایی خود ـ لندن، دوشنبه ۶ فوریه / ۱۸ بهمن

به‌گزارش خبرگزاری فرانسه، بنیامین نتانیاهو روز دوشنبه ۶ فوریه / ۱۸ بهمن در لندن با ترزا می، نخست‌وزیر بریتانیا دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار نتانیاهو درباره ایران سخن گفت. او گفت: «ایران آشکارا گفته است که به‌دنبال نابودی اسرائیل است. این کشور همچنین در پی تسخیر خاورمیانه است.»

او افزود: «ایران، اروپا، غرب و جهان را تهدید و مدام فتنه‌انگیزی می‌کند. به‌همین دلیل است که من از اصرار رئیس‌جمهور ترامپ بر تحریم‌های جدید علیه ایران استقبال می‌کنم.»

بنیامین نتانیاهو تأکید کرد که «دیگر کشورها، به‌ویژه کشورهای مسئول نیز باید چنین عمل کنند.»

دولت دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا به‌تازگی در روز جمعه ۳ فوریه / ۱۵ بهمن ۱۳ فرد و ۱۲ شرکت و مؤسسه که با برنامه موشکی ایران در ارتباط بودند مورد تحریم قرار گرفتند. این اقدام آمریکا در واکنش به آزمایش موشکی اخیر ایران صورت گرفت که به‌گفته آمریکا برخلاف قطعنامه‌های سازمان ملل بود در حالی که ایران این اقدام خود را نه برخلاف توافق هسته‌ای و نه قطعنامه‌های سازمان ملل می‌داند.

نخست‌وزیر اسرائیل در دیدار با ترزا می همچنین گفت: «من از روشی سخن می‌گویم که به ما اطمینان می‌دهد که پرخاشگری ایران بدون پاسخ نخواهد ماند.»

اسرائیل از سرسخت‌ترین مخالفان توافق هسته‌ای با ایران است از زمان امضای این توافقنامه در تاریخ روز ۱۴ ژوئیه ۲۰۱۵ / ۲۳ تیرماه ۱۳۹۴ در وین همواره خواهان لغو آن شده است.

با روی کار آمدن دونالد ترامپ در آمریکا، اسرائیل بار دیگر امیدوار شده است که در سطح جهان بتواند کشورهایی را با خود بر علیه ایران همراه سازد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • faryad

    بنا‌ به گزارشهای دریافتی تعداد زیادی از زندانیان زندان وکیل آباد مشهد زیر اعدام قرار دارند. زندانیان زیر اعدام در بندهای ۴ و ۵ و ۶ این زندان نگهداری می‌شوند. به‌طور خاص بند ۵، بند محکومین به اعدام است. به‌دلیل محدودیت شدید در این زندان آمار زندانیان زیر اعدام مشخص نیست. بنا‌ به این گزارش به‌طور هفتگی در این زندان حکم اعدام به‌صورت مخفیانه اجرا می‌شود