ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

محمد هاشمی: برادرم را ترور نکرده‌اند

محمد هاشمی شایعه قتل هاشمی رفسنجانی را تکذیب کرده. او گفته تصویر جنازه برادرش در شبکه‌های اجتماعی دستکاری و تحریف شده است.

محمد هاشمی برادر اکبر هاشمی رفسنجانی شایعه ترور او را رد کرد.

عکسی از جنازه هاشمی رفسنجانی در موبایل برادرش

محمد هاشمی به خبرگزاری دانشجویان گفته است:

«[برادرم/ علی اکبر هاشمی رفسنجانی] در سن هشتاد و دو سالگی به استخر رفته و پرشکان هم می‌گویند که در هوای آلوده نباید استخر رفت اما ایشان رفتند و ایست قلبی کردند.»

پیش از این غلام‌علی رجایی، مشاور هاشمی رفسنجانی و یاسر، فرزند او، تصویری از جنازه رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام را منتشر کرده بودند. این تصویر این شایعه را در نزد عده‌ای به وجود آورده بود که هاشمی رفسنجانی هنگام مرگ کتک خورده و مجروح شده. عده‌ای هم با دیدن این تصویر گمان می‌کردند که او را خفه کرده باشند.

محمد هاشمی در گفت‌و گو با خبرگزاری دانشجویان ایران، چنین شایعاتی را تکذیب کرده است. او گفته تصویر جنازه هاشمی رفسنجانی دستکاری و تحریف شده است.

به گفته برادر هاشمی رفسنجانی علت درگذشت او خفگی نبوده.

محمد هاشمی یک بار دیگر در مصاحبه با خبرگزاری دانشجویان ایران تأکید کرده که خانواده هاشمی رفسنجانی درخواستی برای کالبد شکافی از جسد او نداده بودند.

پیش از این مهدی خزعلی، فعال سیاسی و مدیر انتشارات حیان در تهران در «دُر تی وی» این مدعا را در میان آورده بود که خانواده هاشمی رفسنجانی برای حفظ «دودمان» درخواست کالبدشکافی از جنازه پدرشان را نداده بودند.

مهدی خزعلی یکشنبه ۱۷ بهمن با حکم دادستانی بازداشت و به بند ۳۵۰ زندان اوین منتقل شد.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • صمد

    نکته داستان اینجاست که اکبرشاه در استخر شهبانوی سابق ایران هلاک شده. کاش میشد به کارما اعتقاد داشت.

  • هاشمی

    شاهد روباه کیست؟ دُمَش!

  • امیر

    شما بخاطر اینکه برادر هاشمی هستی حرفت قابل قبولتر است؟ واقعیات موجود و حاضر گواه روشنتری است تا برادری شما" اوجب واجبات یعنی حفظ نظام صد برابر ازبرادر شما مهمتر است " کدام جنایتی تا الان در این مملکت بر ای حفظ نظام یا خال نیفتادن به قدرت انجام نشده که این یکی بعید بنظر برسد؟

  • اسماعیل عبدالله زاده

    متاسفانه جامعه در توهم و تخیل عجیبی به سر می برد. توهم و تخیل قتل رفسنجانی در 82 سالگی یکی از انهاست توهم و تخیل تخریب عمدی پلاسکو یکی دیگر و مهم ترین تخیل و توهم اصلاح یکی از بزرگترین دیکتاتوری های جهان است انهم به دست رفسنجانی و موسوی. اصلاح رژیم بدست فردی چون رفسنجانی و نوچه ی او روحانی باید شوخی و جوک سال نامیده شود