ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

قطع آب و برق در ۱۱ شهر خوزستان

شهرهای مرکزی و نیمه جنوبی خوزستان با قطع آب، برق، شبکه تلفن همراه و اینترنت مواجه شده‌اند. رطوبت ۱۰۰ درجه هوا و ریزگردها را عامل آلودگی تجهیزات صنعت برق و ایجاد بحران دانسته‌اند.

رطوبت بالای ۹۰ درصد و ریزگردها موجب قطع شبکه برق در ۱۱ شهر استان خوزستان شد.

شهرهای مرکزی و نیمه جنوبی خوزستان با قطع برق، آب، شبکه تلفن همراه و اینترنت هم مواجه شدند

خبرگزاری‌های داخلی در ایران گزارش دادند که بامداد شنبه ۲۳ بهمن گرد و غبار همراه با مه باعث شد تا ۸۰ درصد برق فشار قوی، متوسط و ضعیف استان خوزستان از مدار خارج شود.

اهواز، خرمشهر، آبادان، شادگان و ماهشهر از جمله شهرهایی هستند که با قطع برق مواجه‌اند.

علاوه بر قطع برق، شهرهای مرکزی و نیمه جنوبی خوزستان با قطع آب، شبکه تلفن همراه و اینترنت هم مواجه شدند. بر اساس آخرین گزارش‌ها، شبکه سیم کارت‌های ایرانسل نیز از دسترس خارج شده بود.

خبرها حاکی است تا ساعت ۱۴ شنبه همچنان ۱۱ شهر نیمه جنوبی استان با قطع برق مواجه بودند.

بحران اخیر حمید چیت‌چیان، وزیر نیرو را به همراه مدیران شرکت‌های توانیر و آب و فاضلاب ایران به خوزستان کشیده است. ظرف یک هفته گذشته این دومین سفر وزیر نیرو به استان خوزستان است.

در حال حاضر حمید چیت‌چیان می‌گوید برق ۹۰ درصد مشترکان استان خوزستان وصل شده است.

هوشنگ فلاحتیان، معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی درباره علت این بحران‌ها گفت: «رطوبت ۱۰۰ درجه هوای خوزستان و ریزگردها باعث آلودگی تجهیزات صنعت برق و خارج شدن شبکه برق ۱۱شهر این استان از مدار شده است.»

در حال حاضر رطوبت هوا در شهر اهواز ۹۷ درصد و افق دید ۵۰ متر گزارش شده است. مه شدید نیز ماهشهر، آبادان و اهواز را فرا گرفته است.

نخستین روز هفته در حالی در خوزستان آغاز شده است که ادارات و مدارس ۱۱ شهر این استان تعطیل است و پنج پرواز از فرودگاه اهواز لغو شد.

در همین زمینه

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.