ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

«مهدی خزعلی در زندان دچار سكته قلبی شد»

بر اساس گزارش‌های منتشرشده مهدی خزعلی در هفتمین روز اعتصاب غذای خشک خود در زندان دچار سکته قلبی شده و به بخش سی‌سی‌یو بیمارستان طالقانی تهران منتقل شده است.

سایت «آمد نیوز» در گزارشی نوشته است که مهدی خزعلی، فعال سیاسی در هفتمین روز اعتصاب غذای خشک خود در زندان دچار سکته قلبی شده و به بخش سی‌سی‌یو بیمارستان طالقانی تهران منتقل شده است.

مهدی خزعلی ۱۷ بهمن‌ماه بازداشت و به زندان اوین منتقل شد

به‌گزارش «آمد نیوز» این اتفاق بعداز ظهر روز شنبه ۲۳ بهمن‌ماه رخ داده و دلیل آن عصبانی شدن مهدی خزعلی از توهین یکی از مأموران امنیتی بوده است.

مهدی خزعلی روز یک‌شنبه گذشته ۱۷ بهمن‌ماه بازداشت و به بند ۳۵۰ زندان اوین منتقل شد. مأموران امنیتی او را با حکم دادستانی و در دفتر کارش در انتشارات حیان واقع در بلوار کشاورز بازداشت کردند.

او از زمان بازداشت دست به اعتصاب غذای خشک زده و از نوشیدن هر گونه مایعات و خوردن غذا امتناع كرده است.

«آمد نیوز» نوشته که پزشک متخصص مغز و اعصاب درباره وضعیت سلامت مهدی خزعلی گفته است هر لحظه امكان «اِدم مغزی» (تجمع آب در فضای داخل سلولی یا خارج سلولی در مغز) وجود دارد و پزشک متخصص كلیه نیز عنوان كرده كه احتمال از كار افتادن كلیه‌های خزعلی بسیار زیاد است.

مهدی خزعلی از منتقدان دولت محمود احمدی‌نژاد بود و در سال‌های اخیر چندین بار بازداشت و زندانی شده است. او پس از انتخابات ریاست جمهوری ایران سال ۱۳۸۸ بارها به نحوه رفتار حکومت ایران انتقاد کرده است.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • امین

    من هم فکر میکنم آقای خزعلی ربطی به پدرش ندارد و در شرایطی که مانند آقازاده های دیگر میتوانست در اختلاس های نظام داعشی شریک شده و در رفاه و ثروت غوطه ور شود به تمام رانت های حکومتی پشت پا زده و تک و تنها رو در روی ظالمان ایستاده و حرف حق میزند بنابراین باید از او حمایت کرد.به امید سلامتی و آزادی ایشان.

  • Reza

    علیرغم اینکه بنده هیچ اعتقادی به دین و خدا ندارم خواستار آزادی بی قید وشرط وحمایت آقای خزعلی هستم .

  • Monameto

    پدر اقای خزعلی پسرش را مرتد دانست پس کارپدر چه ربطی به پسر دارد .عزیزان هم وطنان این عزیز چیزی جز حق و حقیقت نگفته چرا ما اینقدر بی معرفت شدیم چرا کسانی که با خطر انداختن زندگیشان حرفی که نمیتوانیم ما به زبان بیاوریم او به زبان اورد . پس همه دریک حرکت شرافتمندانه ایرانی برای این عزیز دلسوز آزادیایشان را طلب کنیم

  • رخشنده

    تیتر در باره سکته قلبی و لید در باره سکته مغزی است. کدام درست است؟

  • ایرانی

    بعنوان یک شهروند ایران مصرانه خواستار آزادی بی قید و شرط مهدی خزعلی هستم. با اینکه با تمامی عقاید سیاسی، اقتصادی، و بخصوص دینی آقای دکتر مخالفم, بعنوان یک شهروند ایران مصرانه خواستار آزادی بی قید و شرط مهدی خزعلی هستم.

  • ایرانی

    بعنوان یک شهروند ایران مصرانه خواستار آزادی بی قید و شرط مهدی خزعلی هستم.

  • nader

    طبق گفته دکتر مهدی خزعلی ، وی حدود ساعت ١١/۵ صبح از زندان اوین به بیمارستان اعزام شده و این در حالی است که ساعت ٣ به بیمارستان طالقانی رسیده است. به گفته مهدی خزعلی وی را به مدت یک ساعت در داخل آمبولانس در مقابل درب های اوین تنها رها کرده و تمامی درب ها ، قفل و بدون دستگیره بوده اند که ناگاه گازی شروع به پخش شدن کرده و وی دچار تنگی نفس شده و احساس خفگی می کند . دکتر خزعلی برای رهایی از این وضعیت کشنده و بغرنج حوله ای خیس را که معمولا برای خنک کردن خود و التیام جراحات ناشی از جانبازی جنگ به همراه داشته جلوی بینی خود را می گیرد وبا زحمت زیاد و کوبیدن خود به درب آمبولانس نهایتا موفق می شود یکی از درب ها را باز کند و با تنفس هوای آزاد خود را از خفگی برهاند . پس از رها شدن دکتر خزعلی از خطر کشته شدن طبق سناریوی طراحی شده توسط نیروهای امنیتی ، به ناچار وی را به بیمارستان بقیه الله منتقل می کنند چرا که دکتر خانی پزشک بهداری زندان اوین اصرار بر انتقال وی به این بیمارستان داشته است. اما بیمارستان بقیه الله از پذیرش دکتر خزعلی خود داری کرده لذا به ناچار او را به بیمارستان طالقانی منتقل می کنند. حال با این شرایط عجیب و مرموز پیش آمده ، سوال این ماجرا این است که چرا بیماری را بر اساس تشخیص و اعلام پزشکان هر لحظه احتمال وقوع سکته قلبی دارد، ٣/۵ ساعت در ماشین آمبولانس در شهر چرخانیده شده و بعد به اورژانس رسیده است؟

  • Farid

    به کسی رحم نمیکنند.علت سکته دادن خزعلی: خزعلی روز چهارشنبه ۱۳ بهمن‌ماه در نشست سرای اهل قلم با قرائت بیانیه‌ای اعلام کرد: «۲۲ بهمن از خانه‌های‌مان بیرون نمی‌آییم و سیاهی لشگر اعداء نخواهیم شد! به خیابان نمی‌آییم تا قتل و غارت، جرم و جنایت، جهل و حماقت و حبس و اسارت را تایید کنیم. ۲۲ بهمن به احترام آزادی و دموکراسی در خانه می‌مانیم تا خودکامگان و انحصارطلبان، غارتگران و چپاولگران، دزدان و اختلاسگران در خیابان تنها بمانند. تا مردم هیئت مرتزقه – که بر خوان گسترده انقلاب نشسته و «حتی اذا بلغت الحقوم» خورده‌اند – را بشناسند.» در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: «سالها است که حضور مردم را مصادره به مطلوب کرده‌اند، با هزار ترفند مردم را به خیابان کشانده و سپس همه را به نفع خویش مصادره کردند و نام این حضور را تأیید و بیعت گذاشتند! از عروسک‌های خیمه شب بازی، نمایش عروسکی، نمایش خیابانی و هنرپیشه‌ها استفاده ابزاری کردند تا مردم را به خیابان کشند و سپس همه را یک‌جا مصادره کنند!»

  • h

    مردم اگر پشت چنین ادم هایی نایستید فردا نوبت شما و بچه های شما و ارزوهای شما البته از مردمی که نمیتونن شهردارهای بی لیاقت رو برکنار کنن انتظاری بیش از این نمیره

  • ﻣﺤﻤﺪ

    ﻧﺒﺎﻳﺪ ﺧﻮاﻫﺎﻥ ﻣﺮﮒ ﻫﻴﭻ ﻛﺲ ﺷﺪ,اﻣﺎ ﻧﺒﺎﻳﺪ ﻓﺮﻳﺐ ﻫﻢ ﺧﻮﺭﺩ و اﺣﺴﺎﺳﻲ ﺷﺪ,ﭘﺪﺭ اﻳﺸﺎﻥ ﻫﻤﺎﻧﻨﺪ ﺗﻤﺎﻡ ﺁﺧﻮﻧﺪ ﻫﺎ ﺳﻬﺎﻣﺪاﺭ ﺟﻨﺎﻳﺎﺕ ﺩﺭ اﻳﺮاﻥ ﺑﻮﺩ