ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

مشاور امنیت ملی آمریکا استعفا داد

او با سفیر روسیه تلفنی گفت‌و گو کرده بود اما اطلاعات ناقص و متناقضی از این گفت‌و گو به معاون رئیس جمهوری آمریکا ارائه داده بود.

مایکل فلین، مشاور امنیت ملی رئیس جمهوری آمریکا شامگاه گذشته استعفا داد.

مایکل فلین، مشاور امنیت ملی رئیس جمهوری آمریکا

کاخ سفید اعلام کرده که دونالد ترامپ، یک ژنرال بازنشسته به نام کیت کلاگ را به طور موقت به جای مشاور مستعفی‌اش منسوب کرده است.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، فلین ظاهراً اطلاعات متناقض و ناقصی درباره گفت‌و‌گوی تلفنی‌اش با سفیر روسیه در آمریکا به مایک پنس، معاون رئیس جمهوری داده است.

فلین در استعفانامه‌اش اظهار تأسف کرده که اطلاعات دقیقی از گفت‌و‌گوی تلفنی‌اش با سفیر روسیه در اختیار مایک پنس نگذاشته است.

فلین متهم شده که اواخر دسامبر ۲۰۱۶، در زمان ریاست جمهوری باراک اوباما با سرگئی کیسلیاک، سفیر روسیه در آمریکا تلفنی درباره تحریم‌ روسیه گفت‌وگو کرده. در آن زمان فلین نامزد پست مشاور ملی امنیت آمریکا بود.

گفت‌و گوی تلفنی فلین با کیسلیاک چند هفته پیش آشکار شده بود. فلین تأیید کرده بود که چنین گفت‌و‌گویی انجام شده اما انکار کرده بود که در آن تماس تلفنی درباره تحریم روسیه صحبت کرده است.

در آن زمان دولت اوباما در واکنش به حمله سایبری منتسب به روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تحریم‌هایی را علیه این کشور وضع کرده بود.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.