ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

ظریف با وزیر خارجه آمریکا در مونیخ دیدار نخواهد کرد

سخنگوی وزارت خارجه ایران گفت که تهران و واشنگتن «هیچ نوع ارتباطی» با یکدیگر ندارند و بنابراین هیچ مذاکره‌ای بین آن دو برگزار نخواهد شد.

وزرای خارجه ایران و آمریکا در حاشیه اجلاس امنیتی مونیخ دیداری نخواهند داشت.

محمد جواد ظریف با تیلرسون دیداری نخواهد داشت

بهرام قاسمی، سخنگوی وزارت خارجه ایران در گفت‌و‌گو با خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) شنبه ۳۰ بهمن‌ماه گفت که محمد جواد ظریف با رکس تیلرسون، وزیر امور خارجه ایالات متحده در حاشیه اجلاس امنیتی مونیخ دیداری نخواهند داشت.

کنفرانس امنیتی مونیخ بعد از ظهر جمعه ۱۷ فوریه آغاز به کار کرد. وزاری خارجه و دفاع ۳۰ کشور جهان از جمله ایران در این اجلاس شرکت دارند. پیش از این شایعاتی درباره امکان دیدار بین ظریف و تیلرسون در حاشیه این اجلاس مطرح شده‌بود.

قاسمی همچنین به ایسنا گفت که ایران و آمریکا «هیچ نوع ارتباطی» با یکدیگر ندارند و بنابراین هیچ مذاکره‌ای بین آن دو برگزار نخواهد شد.

او توضیح داد که ظریف با مقام‌های ۲۰ کشور شرکت‌کننده در اجلاس دیدار خواهد کرد.

قاسمی تأکید کرد که هیچ مذاکره‌ مشخصی ویژه بررسی برنامه جامع مشترک توافق هسته‌ای (برجام) در دستور کار هیئت ایرانی قرار ندارد، اگرچه در مذاکرات با مقام‌های کشورهای مختلف موضوع برجام نیز به بحث گذاشته خواهد شد.

بیشتر بخوانید

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • Farid

    دستبوسی امپراطوری انگلیس که از ابتدا حمایتشان کرده ! : دیدار ظریف با وزیر خارجه بریتانیا در حاشیه اجلاس امنیتی مونیخ!

  • nader

    - خبر- محمد جواد ظریف، وزیر خارجه ایران برای شرکت در کنفرانس امنیتی مونیخ وارد آلمان شده است.!! برخلاف سال گذشته که توافق هسته‌ای ایران در کانون توجه مهم‌ترین اجلاس امنیتی جهان قرار داشت، این بار، در سال ۲۰۱۷ سیاست خارجی آمریکا، یکپارچگی اتحادیه اروپا و ناتو مورد توجه است. سابقه حکومت ایران : - حکومت ایران اقدام به حمایت از گروه‌های تندرو و خشونت‌طلب از جمله حزب الله لبنان، حوثی‌های یمن و شبه‌نظامیان فرقه‌گرا در عراق می‌کند. کما این که ایران و مزدورانش متهم به ارتکاب اعمال تروریستی در جهان هستند، از جمله انفجار پایگاه تفنگداران دریایی در لبنان در سال 1983، عملیات تروریستی الخبر در سال 1986 در سعودی و سوء قصدهای تروریستی رستوران میکونوس در سال 1992 در برلین. بر اساس برخی از برآوردها، گروه‌های مورد حمایت ایران بیش از 1100 نظامی آمریکایی را در سال 2003 در عراق به قتل رساندند - هشت سال با شعار جنگ جنگ تاپیروزی باعث میلیاردها دلار خسارت و خرابی و کشته شدن و آواره شدن میلیونها ایرانی شدند...با شعار خانه جاسوسی باعث میلیاردها دلار خسارت شدند...با شعار بمب هسته ای حق مسلم ماست باعث هزینه ۷ میلیارد دلاری و باج دادن به روسیه وتحویل نیروگاه نا کار امد بوشهر به روسها شدند و دهها هزار صدای اعتراض را اسید پاشیدندو شلاق زدند و خفه و اعدام و تیرباران کردندو همچنان میلیاردها دلار صرف موشک و صدور ولایت میکنند!! - زمانی که نوبت به سئوال خبرنگار بی بی سی رسید، ترامپ از وی پرسید شما از کدام رسانه هستید؟ خبرنگار گفت: بی بی سی. ترامپ به کنایه گفت: اونم یکی از این قشنگ ها است!! خبرنگار در توضیح گفت: خبرگزاری بی طرف، آزاد و منصف! ترامپ به کنایه گفت: بله البته... درست مثل سی ان ان!!