ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

بهاره هدایت و مهدیه گلرو به سلول انفرادی منتقل شده‌اند

<p>بهاره هدايت و مهديه گلرو، دو فعال دانشجويی زندانی از روز شنبه گذشته به سلول انفرادی منتقل شده&zwnj;اند.</p> <!--break--> <p><br /> به گزارش تارنمای کلمه، مسئولان زندان و دادستانی هيچ دليلی برای انتقال اين دو زندانی بند متادون زنان در زندان اوين ارائه نداده&zwnj;اند.</p> <p><br /> بهاره هدایت و مهدیه گلرو روز سه&zwnj;شنبه گذشته پس از چهار ماه محروميت از ملاقات و تماس تلفنی با اعضای خانواده خود موفق به ديدار آن&zwnj;ها شدند.</p> <p><br /> تارنمای جنبش راه سبز (جرس) خبر داده است که خانواده&zwnj; این زندانیان امروز برای ملاقات هفتگی به زندان اوين رفته&zwnj; و در آن&zwnj;جا متوجه شده&zwnj;اند که مهديه گلرو و بهاره هدایت ممنوع الملاقات شده و هر دو به انفرادی منتقل گرديده&zwnj;اند.</p> <blockquote> <p><br /> در ملاقات امروز هر دوی آن&zwnj;ها گفته&zwnj;اند که از سلول انفرادی به سالن ملاقات آورده شده بودند</p> </blockquote> <p>اين گزارش می&zwnj;افزايد در آخرین لحظات با ملاقات کابینی این دو دانشجو موافقت شد، اما هر دوی آن&zwnj;ها گفته&zwnj;اند که از سلول انفرادی به سالن ملاقات آورده شده بودند. <br /> &nbsp;</p> <p>بهاره هدایت، عضو شورای مرکزی و سخنگوی دفتر تحکیم وحدت و فعال کمپین یک میلیون امضا، از نیمه&zwnj;شب دهم دی&zwnj;ماه سال ۸۸ در زندان اوین به&zwnj;سر می&zwnj;برد.</p> <p><br /> وی در دهم دی&zwnj;ماه، برای پنجمین بار طی چهار سال اخیر بازداشت و روانه بند ۲۰۹ زندان اوین شد. این فعال دانشجویی در دادگاه به ۹ سال و نیم حبس تعزیری محکوم شد و حکم&zwnj;اش بدون هیچ تغییری به تأیید دادگاه تجدیدنظر رسید. این حکم، سنگین&zwnj;ترین حکم قضایی است که از ابتدای تأسیس انجمن&zwnj;های اسلامی دانشگاه&zwnj;ها برای یکی از اعضای این تشکل&zwnj;ها صادر شده است.</p> <p><br /> بهاره هدایت پیش از این در تجمع جنبش زنان در ۲۲ خرداد ۸۵ و سپس ۱۸ تیر ۸۶ در تحصن اعضای دفترتحکیم وحدت مقابل دانشگاه امیرکبیر، تابستان ۸۷ در منزل پدری، هنگام سال تحویل ۸۸ مقابل زندان اوین بازداشت شده بود.</p> <p><br /> هفته گذشته تشکل غیر دولتی &laquo;اتحادیه دانشجویان اروپا&raquo;، در سی&zwnj;امین سالروز تولد بهاره هدایت، خواستار آزادی فوری وی شده بود.</p> <p><br /> مهديه گلرو، دانشجوی محروم از تحصيل و عضو شورای دفاع از حق تحصيل نيز آبان&zwnj;ماه سال گذشته بازداشت و حکم دو سال حبس وی در دادگاه تجديد نظر تأييد شد. گلرو پيش از اين به يک سال حبس تعليقی محکوم شده بود که با احتساب آن، وی جمعأ به تحمل سه سال حبس محکوم شده است.<br /> &nbsp;</p> <p>&nbsp;</p>

بهاره هدايت و مهديه گلرو، دو فعال دانشجويی زندانی از روز شنبه گذشته به سلول انفرادی منتقل شده‌اند.

به گزارش تارنمای کلمه، مسئولان زندان و دادستانی هيچ دليلی برای انتقال اين دو زندانی بند متادون زنان در زندان اوين ارائه نداده‌اند.

بهاره هدایت و مهدیه گلرو روز سه‌شنبه گذشته پس از چهار ماه محروميت از ملاقات و تماس تلفنی با اعضای خانواده خود موفق به ديدار آن‌ها شدند.

تارنمای جنبش راه سبز (جرس) خبر داده است که خانواده‌ این زندانیان امروز برای ملاقات هفتگی به زندان اوين رفته‌ و در آن‌جا متوجه شده‌اند که مهديه گلرو و بهاره هدایت ممنوع الملاقات شده و هر دو به انفرادی منتقل گرديده‌اند.

اين گزارش می‌افزايد در آخرین لحظات با ملاقات کابینی این دو دانشجو موافقت شد، اما هر دوی آن‌ها گفته‌اند که از سلول انفرادی به سالن ملاقات آورده شده بودند.
 

بهاره هدایت، عضو شورای مرکزی و سخنگوی دفتر تحکیم وحدت و فعال کمپین یک میلیون امضا، از نیمه‌شب دهم دی‌ماه سال ۸۸ در زندان اوین به‌سر می‌برد.

وی در دهم دی‌ماه، برای پنجمین بار طی چهار سال اخیر بازداشت و روانه بند ۲۰۹ زندان اوین شد. این فعال دانشجویی در دادگاه به ۹ سال و نیم حبس تعزیری محکوم شد و حکم‌اش بدون هیچ تغییری به تأیید دادگاه تجدیدنظر رسید. این حکم، سنگین‌ترین حکم قضایی است که از ابتدای تأسیس انجمن‌های اسلامی دانشگاه‌ها برای یکی از اعضای این تشکل‌ها صادر شده است.

بهاره هدایت پیش از این در تجمع جنبش زنان در ۲۲ خرداد ۸۵ و سپس ۱۸ تیر ۸۶ در تحصن اعضای دفترتحکیم وحدت مقابل دانشگاه امیرکبیر، تابستان ۸۷ در منزل پدری، هنگام سال تحویل ۸۸ مقابل زندان اوین بازداشت شده بود.

هفته گذشته تشکل غیر دولتی «اتحادیه دانشجویان اروپا»، در سی‌امین سالروز تولد بهاره هدایت، خواستار آزادی فوری وی شده بود.

مهديه گلرو، دانشجوی محروم از تحصيل و عضو شورای دفاع از حق تحصيل نيز آبان‌ماه سال گذشته بازداشت و حکم دو سال حبس وی در دادگاه تجديد نظر تأييد شد. گلرو پيش از اين به يک سال حبس تعليقی محکوم شده بود که با احتساب آن، وی جمعأ به تحمل سه سال حبس محکوم شده است.
 

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.