ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

لیست ۱۰ نفره «جبهه مردمی» برای انتخابات ریاست جمهوری، لحظاتی پس از انتشار جمع‌آوری شد

نشست امروز «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» قرار است از میان ۵۰ تن که خود را برای نامزدی انتخابات ریاست جمهوری از سوی این جبهه کاندید کرده بودند ۱۰ تن را بعنوان نامزدهای نهایی انتخاب کند.

نشست دوم «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» صبح پنجشنبه ۵ اسفند برگزار شد. ساعاتی پس از آغاز این نشست لیست ۱۰ نفره‌ای به عنوان نامزدهای انتخاباتی این جبهه برای شرکت در انتخایات ریاست جمهوری ۹۶ منتشر و دقایقی بعد جمع‌آوری شد. علیرغم اظهار تمایل محسن رضایی برای قرار گرفتن در لیست جبهه، نام او در لیست منتشر شده قرار نداشت.

نشست امروز «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» قرار است از میان ۵۰ تن که خود را برای نامزدی انتخابات ریاست جمهوری از سوی این جبهه کاندید کرده بودند ۱۰ نفر را به عنوان نامزدهای نهایی انتخاب کند.

فهرستی که «خبرگزاری دانشجو» منتشر کرده به این شرح است:

۱-مهرداد بذرپاش
۲-محمد مهدی زاهدی
۳-سعید جلیلی
۴-علیرضا زاکانی
۵-محمدباقر قالیباف
۶-حمیدرضا حاجی بابایی
۷-سیدابراهیم رئیسی
۸- الیاس نادران
۹-شاهین میرمحمدی
۱۰-سیدمسعود میرکاظمی

محمدحسن رحیمیان،  رئیس هیات مؤسس«جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» در سخنان افتتاحیه خود گفت: «متاسفانه شاهد هستیم دغدغه‌ها و مطالبات برحق رهبر معظم انقلاب عموماً بر زمین مانده است»

او تنها راه برطرف کردن دغدغه‌های خامنه‌ای را «همدلی و همسویی مجموعه نیروهای انقلاب اسلامی» دانست.

لیست انتشار یافته با این که کاندیداهای مورد نظر برخی دیگر از تشکل‌های اصولگرا را در بر دارد و از جمله نام سعید جلیلی، حمیدرضا حتجی‌بابایی و محمد باقر قالیباف را در خود جای داده است اما نام  محسن رضایی را در بر نمی‌گیرد و انتشار و سپس تکذیب آن حاکی از اختلافات درونی نیروهای اصولگرا بر سر لیست نهایی است.

مهدی محمدی از اعضای مؤسس جبهه در گفتگو با خبرگزاری مهر لیست منتشر شده را تکذیب و اعلام کرد لیست کاندیداها بعد از ظهر امروز پس از رای گیری منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • Farid

    هیچکدام از افراد در فهرست «خبرگزاری دانشجو» شانسی برای انتخابات فرمایشی ولایتی ندارند...

  • واقع گرا

    احتمالا رزیم خامنه ای ریسک نمی کند و حسن روحانی را دوباره رئیس جمهوری منصوب می کند / اما اگر خامنه ای اهل انقلاب و تحول واقعی باشد! علی مطهری گزینه بهتر است. لاقل علی مطهری طی این چند سال ضمن اینکه بر اصول جمهوری اسلامی تاکید کرده (رابطه فاملی با گروه لاریجانی ها)، یک قانون گرای سفت و سخت است و تعامل خوبی با نیورهای میانه رو دو جناح نظام دارد .