ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

یک استاد دانشگاه در قزوین بازداشت شد

حجت‌الاسلام صادقی نیارکی، دادستان قزوین، از بازداشت یکی از استادان عضو هیأت علمی دانشگاه بین‌المللی قزوین به اتهام «توهین به مقدسات» خبر داد.

حجت‌الاسلام صادقی نیارکی، دادستان قزوین، از بازداشت یکی از استادان عضو هیأت علمی دانشگاه بین‌المللی قزوین به اتهام «توهین به مقدسات» خبر داد.

عکس از آرشیو

صادقی نیارکی پنج‌شنبه ۱۲ اسفند به خبرگزاری میزان گفت: «طبق گزارش واصله چندی پیش این استاد دانشگاه سر کلاس‌های درس به مقدسات توهین کرده بود.»

نیارکی افزود این استاد دانشگاه بازداشت و روانه زندان شده است.

دادستان قزوین نام این استاد دانشگاه را نبرده و نگفته است که استاد کدام دانشکده بود. همچنین جزئیات بیشتری از اتهام او ارائه نشده است.

دانشگاه بین‌المللی قزوین پس از انقلاب و در سال ۱۳۷۰ تأسیس شد. این دانشگاه شامل شش دانشکده، از جمله دانشکده‌های علوم اجتماعی و علوم انسانی است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • مسعود کریمی زاده

    این وضعیت برخورد با آزادی اندیشه و بیان و رعایت حقوق بشر میباشد در اتریش هم من چند سال است که از ایران فرار کردهام و در شهر وین زندگی میکنم اتریش بر خلاف منشور حقوق بشر سازمان ملل هیچکدام از پناهندگان سیاسی ایرانی را نپذیرفته است تنها جوانان کم سنی که بعنوان نیروی کارگری نیاز دارد را قبول کردند کاش از وضعیت وحشتناک پناهندگان سیاسی ایرانی در اتریش یک برنامه بسازید تمام این فشارها بخاطر روابط اقتصادی مابین اتریش و ایران میباشد اخلاق فدایی اقتصاد شده است در اتریش