ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

یک زوج مسیحی تاجیک در ایران بازداشت شدند

نانا بدریان و آندره وارتانیان، زوج مسیحی اهل تاجیکستان به ترتیب از ۳۹ و ۴۹ روز پیش در تهران بازداشت شده‌اند.

نانا بدریان و آندره وارتانیان، زوج مسیحی اهل تاجیکستان به ترتیب از ۳۹ و ۴۹ روز پیش در تهران بازداشت شده‌اند.

آندره وارتانیان و نانا بدریان ـ عکس از هرانا

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، این زوج مسیحی توسط نیروهای اداره اطلاعات تهران بازداشت شده‌اند.

به‌گفته یک منبع نزدیک به این زوج آندره وارتانیان صاحب ملک یک کلیسا در تهران بود اما علت بازداشت آن‌ها روشن نیست.

همچنین این منبع آگاه گفته است که نانا بدریان پس از بازجویی و تحمل سلول انفرادی در بند ۲۰۹ زندان اوین، در تاریخ نامشخصی به بند عمومی زنان این زندان منتقل شده است.

از وضعیت آندره وارتانیان اطلاعی در دست نیست.

در سه دهه گذشته، جمهوری اسلامی بارها از سوی مجامع بین‌المللی و حقوق بشری در مورد نقض حقوق اقلیت‌های مذهبی مورد انتقاد قرارگرفته اما حکومت ایران همواره این موضوع را انکار کرده است.

در ایران به‌ویژه نوکیشان مسیحی تحت فشار قرار می‌گیرند. حدود نیمی از مسیحیان ایرانی، نوکیش هستند و زندگی‌شان در هراس مداوم سپری می‌شود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • م ت

    مسیحیت همان اسلام داعشی است که چهره اش را صلح طلب و آشتی جو کرده اند. جنایاتی که کشیشان مسیحی در قرون وسطی مرتکب شده اند صد ها برابر از جنایات اسلام وحشتناک تر است. عیسی مسیح هم همچون محمد یک دروغگوی بزرگ بود که از طرف کسی نیامده بود. همانطور که موسی استاد بزرگ دروغگویی انها بود. اصلاح طلبی و مصلح بودن انها هم ماله کشی دروغین است. پیامبران همگی از دم دروغگو بوده اند .

  • بهمن

    عنوان خبر «یک زوج...» است اما در متن <دو زوج بازداشت شده‌اند». این دوستان کمی در فارسی نویسی بیشتر دقت کنند بد نیست. از این دست اشکال ها و بدتر در نوشته هایشان کم نیست --- زمانه: اصلاح شد؛ سپاس

  • Omid

    این حکومت همینه دیگه،،اینها خیلییی ساده هستند که میخواهند با وجودی که مسیحی هستند ،زیر پرچم سیدعلی خامنه‌ای که فقط شیعه ی مسلمانی رو برسمیت میشناسه ،زندگی کنند،،باید از آیران واسه همیشه برند.