ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

اعدام ۱۵ نفر در اردن

سخنگوی دولت اردن اعلام کرد که بامداد شنبه ۴ مارس / ۱۴ اسفندماه، ۱۵ زندانی که ۱۰ تن از آن‌ها جرائم تروریستی داشتند حلق‌آویز شدند.

سخنگوی دولت اردن اعلام کرد که بامداد شنبه ۴ مارس / ۱۴ اسفندماه، ۱۵ زندانی که ۱۰ تن از آن‌ها جرائم تروریستی داشتند حلق‌آویز شدند.

به‌گزارش رویترز، محمد المومانی، سخنگوی دولت سوریه گفت یکی از اعدام‌شدگان به جرم شرکت در اقدام تروریستی ۲۰۱۶ در مقابل یک ساختمان سرویس اطلاعاتی که پنج نفر را به کشتن داد، اعدام شد.

پنج نفر دیگر نیز در حمله سال گذشته میلادی به نیروهای امنیتی در شهر «اِربد» شرکت داشتند. در این حمله هفت نفر، از جمله یک مأمور پلیس و شش مهاجم کشته شدند.

دیگر اعدام‌شدگان اتهاماتی داشتند که در سال ۲۰۰۳ مرتکب شده بودند، از جمله تجاوز و خشونت‌های جنسی و یا قتل یک گردشگر بریتانیایی در سال ۲۰۰۶ در امان.

اردن مجازات اعدام با طناب دار را پس از بررسی یک مهلت قانونی بین سال‌های ۲۰۰۶ و ۲۰۱۴، از سه سال پیش دوباره به اجرا گذاشت.

بک منبع قضائی اردن که نام او منتشر نشده گفت، اعدام‌های روز شنبه بیشترین تعداد اعدام‌ها در یک نوبت، در طول سال‌های اخیر در اردن بود.

سازمان عفو بین‌الملل اعدام‌های روز شنبه در اردن را محکوم کرده و گفته است این اعدام‌ها «پنهانی و بدون هرگونه شفاف‌سازی» انجام شده است.

سماح حدید، معاون مدیر دفتر منطقه‌ای عفو بین‌الملل در بیروت اعدام‌ها در اردن را شوک‌آور خواند و گفت این اعدام‌ها گام بزرگی به عقب در حمایت از حقوق بشر در اردن است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.