ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

سردار نقدی، رئیس سابق بسیج احضار شده است

با شکایت محمد خاتمی، رئیس جمهوری پیشین ایران از سردار محمدرضا نقدی، رئیس سابق سازمان بسیج، نقدی احضار شده است.

در پی شکایت محمد خاتمی، رئیس جمهوری پیشین ایران از سردار محمدرضا نقدی، رئیس سابق سازمان بسیج، نقدی احضار شده است.

سردار محمدرضا نقدی، رئیس سابق سازمان بسیج

به‌گزارش خبرگزاری کار ایران (ایلنا) محمد انجام، وکیل محمد خاتمی یکشنبه ۱۵ اسفند ضمن اعلام این خبر گفت از آن‌جا که بر اساس بخشنامه قوه قضائیه احضار فرماندهان و مقامات نظامی دارای درجه سرداری از طریق دفتر ویژه ستاد کل نیروهای مسلح در دفتر رهبر جمهوری اسلامی انجام می‌شود مراتب احضار محمدرضا نقدی به آن دفتر اعلام شده است.

وکیل خاتمی افزود: «تاکنون متهم به مرجع قضایی مراجعه‌ای نداشته و حسب درخواست آن دفتر مستندات پرونده نیز برای آن دفتر ارسال ‌شده است.»

محمد انجام در دی‌ماه سال جاری از شکایت محمد خاتمی علیه محمدرضا نقدی خبر داده بود. او گفته بود این شکایت در دادسرای رسانه و به اتهام «نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی» انجام شده و با نظر خود خاتمی رسانه‌ای شده است.

محمدرضا نقدی اول آذرماه سال جاری در یک گفت‌وگوی تفصیلی با روزنامه شرق گفته بود که «آقای خاتمی رفته برای کار سیاسی از شاه عربستان پول گرفته».  او در پاسخ به خبرنگار که گفته بود «این که تکذیب شده»، تأکید کرده بود که: «تکذیب شده؟ از من شکایت کنند و من را محاکمه کنند».

محمدرضا نقدی در آبان‌ماه سال ۱۳۸۴ به حکم رئیس‌جمهوری وقت ایران محمود احمدی‌نژاد به سمت ریاست ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و در مهرماه ۱۳۸۸ به حکم علی خامنه‌ای به سمت ریاست سازمان بسیج منصوب شد. در آذرماه سال جاری خامنه‌ای با صدور حکمی سرتیپ غلامحسین غیب‌پرور را به‌عنوان رئیس سازمان بسیج منصوب کرد.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • Farid

    اینها سرکار گذاشتن افکار عمومی است هر کدامشان بجایی وابسته اند٬ وگرنه یکروز هم دوام نمیاوردند....

  • علی

    این داستان انتهایش چه شد؟ ***

  • فرهاد - فریاد

    شیوه ی سرداران جمهوری اسلامی همین گونه است وقتی با امریکا مذاکره می کنند مثل روسپیان سیاسی سر و صدا راه می اندازند و علیه امریکا شعارهای تند داده و تعدادی مخالف را اعدام تعدادی روزنامه را می بندند و خلاصه بگیر و ببندها شروع میشود وقتی هم که به کسی تهمت رابطه با اسرائیل را می زنند این هم قطعی ست که خود آنها همین کارها را می کنند بیشتر آیت الله ها از شیخ نشینهای عربی توسط بانک ملی به حسابشان واریز می شود لیست ترانس اکشن اینها را اعلام کنید تا ببینید نقدی یک عراقی ست که با اسرائیل همیشه همکاری داشته است زیرا سپاه پاسداران با اسرائیل برای نابودی جنبش فلسطین همکاری مستقیم دارد .الان هم برای نقدی هیچ اتفاقی نخواهد افتاد چون همه ی مسئولان جمهوری اسلامی همکار هم هستند

  • safar

    این قیافه سردار نقدی درست شبیه قیافه خاوری هستش با همان فرم ولباس ریا.بنظر بنده امروز.هر چه از این مظاهر نفاق وریا..دور باشیم بانسان شبیه تریم.واقعآ این چفیه و ریش و جای مهر رو پیشانی..علامت نفاق.و ریا میتونه باشه اما نشانه.تقوا هرگززززز.

  • Hero

    محمدرضا نقدی اول آذرماه سال جاری در یک گفت‌وگوی تفصیلی با روزنامه شرق گفته بود که «آقای خاتمی رفته برای کار سیاسی از شاه عربستان پول گرفته زمانی که در ایران سال ۸۸ حکومت از ترس خودشو خیس کرده بود تو تلویزیون در مورد موسوی میدونید چی میگفتن؟ میگفتن طبق ابلاغیه دفتر مقام معظم رهبری سید میر حسین موسوی و کروبی با اسراییل همکاری کرده اند و ........ یعنی میگن ما حکومت خدایی هستیم کسی نمیتونه از ما بالاتر باشه و ما رو ساقط کنه اگر میخوان ساقط کنن پس کار اسراییل و آمریکا و انگلیس هست و جالب اینجاست کار این سه تا کشور هست ولی کار روسیه و چین نیست در حالیکه کمونیست ها بی دین هستند و دشمن اصلی اسلام و مذهب هستند و مرام و مسلک حکومت شما آخوندا شبیه کمونیست هاست زیرا انها هم برای اینکه در قدرت بمانند انسان میکشند و بخاطره همین است که همیشه از آن سه کشور یاد میکنید زیرا روسیه به شما یاد داده هر اتفاقی افتاد انگشت اتهام را به سمت انها بگیرید جنتی هم همین چیز شعر را رو میگفت اونایی که توو حکومت از قانون دم میزنید جنتی رو محاکمه کنید ببینم بر اساس قانون و شرع