ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

فضای سبز پارک سنگر اهواز تخریب شد

در حالی‌که مقامات دولتی ایران از ایجاد فضای سبز در استان خوزستان برای مقابله با مشکل گرد و غبار سخن می‌گویند شهرداری منطقه شش اهواز فضای سبز پارک سنگر این شهر را تخریب کرد.

در حالی‌که مقامات دولتی ایران از ایجاد فضای سبز در استان خوزستان برای مقابله با مشکل  گرد و غبار سخن می‌گویند شهرداری منطقه شش اهواز فضای سبز پارک سنگر این شهر را تخریب کرد.

یکی از تصاویری که هرانا از تخریب فضای سبز پارک سنگر اهواز منتشر کرده است

به گزارش هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، یکشنبه ۱۵ اسفند در شهر اهواز، فضای سبز پارک سنگر واقع در خیابان ۶۸ متری کوی علوی توسط شهرداری منطقه شش این شهر تخریب شد.

به‌گفته یکی از اهالی این منطقه دلیل تخریب این پارک حضور افراد معتاد در پشت این پارک عنوان شده است، در حالی‌که «به جای این‌که معتادان را سروسامان بدهند، نخل‌های پارک را تخریب کردند.»

هرانا در گزارش خود تصاویری نیز از تخریب پارک سنگر اهواز را منتشر کرده است.

تخریب فضای سبز پارک سنگر اهواز در حالی صورت می‌گیرد که محمود حجتی، وزیر جهاد کشاورزی ۱۰ اسفند (پنج روز پیش) از نهال‌کاری در خوزستان و ایجاد «کمربند عریض فضای سبز جنگلی در اطراف اهواز» به‌منظور مقابله با پدیده گرد و غبار خبر داده بود.

حجتی گفته بود که این اقدام باید قبل از فرارسیدن فصل گرما انجام شود و به همین دلیل از ظرفیت‌های نیروهای بسیج و سازمان‌های مردم‌نهاد استفاده خواهد شد.

در هفته‌های گذشته بحران گرد و غبار و قطع برق و آب در خوزستان بالا گرفت و دولت مجبور شد تا اقدامات فوری‌تری را برای مقابله با پدیده گرد و غبار در دستور کار قرار دهد.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.