ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

حمیدرضا بقایی: صد درصد تأیید صلاحیت می‌شوم

معاون پیشین احمدی‌نژاد می‌گوید به طور مستقل در انتخابات شرکت می‌کند و مواضع سیاسی‌اش میان اصولگرایان و اصلاح‌طلبان است. او از تأیید صلاحیتش اطمینان دارد.

حمیدرضا بقایی، نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفته است صد درصد مطمئن است که در انتخابات تأیید صلاحیت شود.

حمید رضا بقایی: کاملاً مستقل هستم

به گزارش خبرگزاری کار ایران(ایلنا)، پنج‌شنبه، ۱۹ اسفندماه، حمیدرضا بقایی درباره اینکه چقدر احتمال می‌دهد پیروز انتخابات شود، گفت: «از زمانی که اعلام کاندیداتوری کردم، شاهد اقبال وسیع عمومی از سراسر کشور بوده‌ام و به احتمال بسیار زیاد و به امید خدا و دعای خیر مردم  افتخار خدمت به آنان و  سربازی ایران عزیز نصیب اینجانب خواهد شد.»

بقایی درباره اینکه در حلقه اصولگرایان فعالیت خواهید کرد یا خارج از آن گفت: «قطعاً نقاط مشترکی میان دیدگاه‌های من با جناح اصولگرایان و حتی اصلاح‌طلبان وجود دارد.»

او افزود: «اما همانطور که بنده بارها اعلام کرده‌ام کاملاً مستقل هستم.»

معاون اجرایی محمود احمدی‌نژاد در دولت دهم در گفت‌وگو با  ایلنا اطمینان داده که شورای نگهبان صلاحیتش را تأیید می‌کند.

او در خرداد ۹۴ باداشت شد و در مجموع ۲۲۵ روز هم در زندان بود. بقایی گفته اخباری که در رسانه‌ها راجع به علت دستگیری او نوشته شد واقعیت ندارد و مدعیان یکطرفه به قاضی رفته‌اند. او از وزارت اطلاعات خواسته پرونده او را بدون کم و کاست منتشر کند تا واقعیت‌ها روشن شوند: «برای روشن شدن هرچه بهتر ماجرا پیشنهاد می‌کنم چون پرونده در اختیار وزارت اطلاعات دولت تدبیر و امید بوده است، بدون هیچ‌گونه تفسیری، تمام اوراق و صفحات آن و حتی فیلم بازجویی‌ها، بی‌حذف و اضافه و با جزئیات در سایت وزارت اطلاعات‌، خبرگزاری‌ها و روزنامه‌های زیر مجموعه دولت آقای روحانی منتشر شوند تا همگان از اصل ماجرا مطلع شوند.»

بقایی مدعی شد که از زمان اعلام آمادگی برای نامزدی در انتخابات با «اقبال وسیع عمومی از سراسر کشور» روبرو شده است.

حمید رضا بقایی بعد از آنکه علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی، محمود احمدی‌نژاد را از شرکت در انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ منع کرد، در بهمن سال جاری کاندیداتوری‌اش را اعلام کرد.

خامنه‌ای گفته بود حضور محمود احمدی‌نژاد در انتخابات، فضا را دوقطبی می‌کند.

اصولگرایان نامزدی بقایی در انتخابات ریاست جمهوری پیش روی را جدی تلقی نکرده‌اند. اسفندیار رحیم مشایی و سایر نزدیکان محمود احمدی‌نژاد اما از او حمایت کرده‌اند. در روز درخت‌کاری (۱۵اسفند) عکسی در فضای مجازی منتشر شد که بقایی، احمدی‌نژاد و مشایی را در حال کاشتن یک نهال نشان می‌داد.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • Omid

    آخه یعنی تو این مملکت ۸۰ میلیونی کسی از این بقایی لاغر مردنی بهتر واسه ی ریاست‌جمهوری پیدا نمیشه؟!!!!

  • Omid

    واقعن چه مملکتی شده!!!! یک مشت آدم کثافت اومدن کاندید شدن ،،آخه اگر اینا خوبم ،پس چرا اینقدر دزدی و فقرر و اختلاس تو کشورمان داریم؟؟!!!! آخه من نمی دونم ملاک تعیین صلاحیت شورای نگهبان چیه؟؟!؟ فقط استعلام از وزارت اطلاعات !!!!؟؟؟ آخه این شد ملاک توانایی یک فرد واسه ی ریاست جمهوری؟؟!!! بخدا من پارسال کاندید مجلس شدم بخدا حتی ۵ دقیقه هم با من مصاحبه نکردن و منو رد صلاحیت کردن،،واقعن واسه این مملکت با اون تاریخ و قدمت متسفم که گیره چه کسانی افتاده،،جنتی و خامنه‌ای و غیره،افسوووووس

  • helen

    حمیدرضا بقایی، نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفته است صد درصد مطمئن است که در انتخابات تأیید صلاحیت شود میگه یعنی حواستون باشه دیگه دست از پا خطا نکنید محمود منو فرستاده اما همانطور که بنده بارها اعلام کرده‌ام کاملاً مستقل هستم خخخخخخخ برای روشن شدن هرچه بهتر ماجرا پیشنهاد می‌کنم چون پرونده در اختیار وزارت اطلاعات دولت تدبیر و امید بوده است، بدون هیچ‌گونه تفسیری، تمام اوراق و صفحات آن و حتی فیلم بازجویی‌ها، بی‌حذف و اضافه و با جزئیات در سایت وزارت اطلاعات‌، خبرگزاری‌ها و روزنامه‌های زیر مجموعه دولت آقای روحانی منتشر شوند تا همگان از اصل ماجرا مطلع شوند ببینید کسانی که دزدی میکنند و ادعا دارند چنین ادم هایی هستند ولی ادم هایی بی گناه بدون مدرک در زندانند سو پیشینه داری دیگه صدات در نیاد باید ردت کنند اگه تایید بشی تف بر شورای نگهبان