ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

توافق نظامی روسیه، آمریکا و ترکیه برای هماهنگی در جنگ سوریه

ژوزف دانفورد، رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا جمعه‌شب، ۱۰ مارس اعلام کرد که سه کشور روسیه، ایالات متحده و ترکیه بر سر هماهنگی برای عملیات نظامی در سوریه به یک توافق دست یافته‌اند.

مسکو، واشنگتن و آنکارا بر سر ایجاد کانال ارتباطی در سطح ژنرال‌های ارتش برای هماهنگی عملیات‌های نظامی در سوریه به توافق رسیدند.

ژنرال دانفورد، رئیس ستاد مشترک ارتش ایالات متحده

به گزارش شبکه خبری راشا تودی عربی،  ژوزف دانفورد، رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا جمعه‌شب، ۱۰ مارس اعلام کرد که سه کشور روسیه، ایالات متحده و ترکیه بر سر هماهنگی برای عملیات نظامی در سوریه به یک توافق دست یافته‌اند.

نشست سه‌جانبه دانفورد با والری گراسیموف و خلوصی آکار، همتایان روس و ترک خود از چهار روز پیش در شهر آنتالیای ترکیه آغاز شده بود.

بر اساس این گزارش، قرار است تا کانالی ارتباطی بین ژنرال‌های ارتش‌های این سه کشور ایجاد شود تا از هر گونه حمله اشتباهی یا تداخل حادثه‌بار بین نیروهای نظامی آنها جلوگیری به عمل آید و امنیت پرواز جنگنده‌های آنها در سوریه تأمین شود.

در جریان عملیات نظامی در سوریه، تا کنون تمام طرفین درگیر به مواضع خود یا متحدانشان حملاتی را «اشتباهی» صورت داده بودند. در این میان، سقوط جنگنده‌های روسیه و سوریه در مرز با ترکیه و کشته‌شدن نظامیان ترکیه بر اثر حملات هوایی به تنش بین این کشورها انجامیده بود.

بیشتر بخوانید

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.