ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

گرد و خاک مدارس و دانشگاه‌های آبادان و خرمشهر را به تعطیلی کشاند

خوزستان باز هم گرفتار گرد و خاک شد. مدارس و دانشگاه‌های آبادان و خرمشهر در نوبت صبح روز سه‌شنبه ۲۴ اسفند به‌دلیل گرد و خاک بیش از حد مجاز تعطیل شدند.

خوزستان باز هم گرفتار گرد و خاک شد. مدارس و دانشگاه‌های آبادان و خرمشهر در نوبت صبح روز سه‌شنبه ۲۴ اسفند به‌دلیل گرد و خاک بیش از حد مجاز تعطیل شدند.

تنها در سال ۹۵ بالغ بر ۸۰ هزار تن از خوزستان مهاجرت کردند.

به‌گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) عزیزالله شهبازی و ولی‌الله حیاتی فرمانداران آبادان و خرمشهر ضمن اعلام این خبر گفتند: «هواشناسی پیش‌بینی کرده است که تا پیش از ظهر توده گرد و خاک از شهرهای آبادان و خرمشهر خارج می‌شود، بنابراین ضرورتی برای تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها در نوبت عصر وجود ندارد.»

شهبازی میزان آلاینده‌ها در روز سه‌شنبه را معادل ۲۲ برابر حد مجاز دانست و افزود: «مدارس برای ادامه فعالیت نیاز به شست‌وشو و پاکسازی دارند.»

در حالی‌که مشکل زیست‌محیطی گرد و خاک در خوزستان حاد شده است، معصومه ابتکار، رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست ۱۷ اسفندماه جاری اعلام کرد که بر اساس مصوبه جدیدی در لایحه بودجه سال ۹۶، سه درصد از کل قراردادهای نفتی برای حل مشکلات زیست‌محیطی خوزستان هزینه خواهد شد.

اختصاص سه درصد از قراردادهای نفتی به استان خوزستان در شرایطی صورت می‌گیرد که در جریان بررسی لایحه بودجه سال ۹۶، ۱۰۰ میلیون دلار از محل صندوق توسعه ملی برای مقابله با کانون‌های داخلی ریزگرد در نظر گرفته شده بود.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.