ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

«نگرانی از ۴۰ روز اعتصاب غذای محمد نوری‌زاد»

<p>فاطمه ملکی همسر محمد نوری&zwnj;زاد، نويسنده و فيلم&zwnj;ساز زندانی در ايران از ادامه اعتصاب غذای وی به شدت ابراز نگرانی کرده است.</p> <!--break--> <p>&nbsp;</p> <p>به گزارش تارنمای کلمه، فاطمه ملکی، امروز پنج&zwnj;شنبه هشتم ارديبهشت ۱۳۹۰ در يادداشتی نوشته است همسرش ۴۰ روز است که دست به اعتصاب غذا زده و حاضر به ملاقات نيز نيست.</p> <p>&nbsp;</p> <p>فاطمه ملکی در اين يادداشت خطاب به محمد نوری&zwnj;زاد نوشته است: &laquo;در مورد اعتصاب غذا با تو سخت مخالفم؛ به خصوص با شرايط سست شدن دندان&zwnj;ها و بيماری پوستی و سنگ کليه&zwnj;ات. اين قضيه همه خانواده را به شدت نگران کرده است و نمی دانيم تا کی هم ادامه خواهد داشت.&raquo;</p> <p>&nbsp;</p> <p>وی افزوده است: &laquo;ما همگی آزادی تو و ساير زندانيان بی&zwnj;گناه را به انتظار نشسته&zwnj;ايم، آزادی، حداقل پاسخ نامردمی&zwnj;هايی است که در اين مدت صورت گرفته است.&raquo;</p> <p>&nbsp;</p> <p>ملکی نوشته است نوری&zwnj;زاد، اعتصاب غذايش را تا رسيدن به خواسته&zwnj;هايش ادامه خواهد داد.</p> <blockquote> <p>محمد نوری&zwnj;زاد که ۲۹ آذر ۱۳۸۸ بازداشت شد، به اتهام &laquo;توهين به مسئولان و تبليغ عليه نظام&raquo; به سه سال و نيم حبس و ۵۰ ضربه شلاق محکوم شده است</p> </blockquote> <p>&nbsp;</p> <p>محمد نوری&zwnj;زاد از فروردين ۱۳۹۰ دست به اعتصاب غذا زده است. وی پيش از اعتصاب غذا، با انتشار چند نامه به عباس جعفری دولت&zwnj;آبادی، دادستان تهران اعلام کرده بود که نسبت به همه احکام صادره عليه خود معترض است و اعتصاب غذا می&zwnj;کند.</p> <p>&nbsp;</p> <p>وی در يکی از نامه&zwnj;هايش خظاب به دادستان تهران نوشته است: &laquo;تا رسيدن به خواسته&zwnj;هايم، نه غذا دريافت خواهم کرد و نه تقاضای تماس تلفنی يا ملاقات يا مرخصی خواهم داشت. من نسبت به همه احکام صادره عليه خود معترضم و روند اعتراض من، تا حصول نتيجه ادامه خواهد داشت و مسئوليت عواقب هرآن&zwnj;چه بر سر من بيايد، متوجه همه آنانی خواهد بود که در احکام صادره عليه من و بازداشت غيرقانونی من در بند دو - الف، سهم و نقش داشته&zwnj;اند.&raquo;</p> <p>&nbsp;</p> <p>نوری&zwnj;زاد در نامه خود تأکيد کرده است: &laquo;تداوم بازداشت من در بند دو - الف، غيرقانونی است. من بايد به بند عمومی ۳۵۰ منتقل شوم.&raquo;</p> <p>&nbsp;</p> <p>اين نويسنده که ۲۹ آذر ۱۳۸۸ بازداشت شد، به اتهام &laquo;توهين به مسئولان و تبليغ عليه نظام&raquo; بازداشت شد به سه سال و نيم حبس و ۵۰ ضربه شلاق محکوم شده است.</p> <p>&nbsp;</p> <p>فاطمه ملکی در بخش ديگری از اين نامه خطاب به همسرش نوشته است: &laquo;مدت کوتاهی در بند ۳۵۰ بودی و به مرخصی آمدی. برادران (مأموران امنيتی)، آزادی&zwnj;ات را تاب نياوردند و اواخر تابستان تو را بازگرداندند. اين بار، نه به بند ۳۵۰؛ که به قرنطينه.&raquo;</p> <p>&nbsp;</p> <p>نوری&zwnj;زاد، زمستان گذشته برای مداوای پزشکی به مرخصی آمد اما از روز هفتم اسفند ٨٩ بدون اتمام اقدامات درمانی و برخلاف وعده مأموران امنيتی، به زندان اوين بازگشت.</p> <p>&nbsp;</p>

فاطمه ملکی همسر محمد نوری‌زاد، نويسنده و فيلم‌ساز زندانی در ايران از ادامه اعتصاب غذای وی به شدت ابراز نگرانی کرده است.

به گزارش تارنمای کلمه، فاطمه ملکی، امروز پنج‌شنبه هشتم ارديبهشت ۱۳۹۰ در يادداشتی نوشته است همسرش ۴۰ روز است که دست به اعتصاب غذا زده و حاضر به ملاقات نيز نيست.

فاطمه ملکی در اين يادداشت خطاب به محمد نوری‌زاد نوشته است: «در مورد اعتصاب غذا با تو سخت مخالفم؛ به خصوص با شرايط سست شدن دندان‌ها و بيماری پوستی و سنگ کليه‌ات. اين قضيه همه خانواده را به شدت نگران کرده است و نمی دانيم تا کی هم ادامه خواهد داشت.»

وی افزوده است: «ما همگی آزادی تو و ساير زندانيان بی‌گناه را به انتظار نشسته‌ايم، آزادی، حداقل پاسخ نامردمی‌هايی است که در اين مدت صورت گرفته است.»

ملکی نوشته است نوری‌زاد، اعتصاب غذايش را تا رسيدن به خواسته‌هايش ادامه خواهد داد.

محمد نوری‌زاد که ۲۹ آذر ۱۳۸۸ بازداشت شد، به اتهام «توهين به مسئولان و تبليغ عليه نظام» به سه سال و نيم حبس و ۵۰ ضربه شلاق محکوم شده است

محمد نوری‌زاد از فروردين ۱۳۹۰ دست به اعتصاب غذا زده است. وی پيش از اعتصاب غذا، با انتشار چند نامه به عباس جعفری دولت‌آبادی، دادستان تهران اعلام کرده بود که نسبت به همه احکام صادره عليه خود معترض است و اعتصاب غذا می‌کند.

وی در يکی از نامه‌هايش خظاب به دادستان تهران نوشته است: «تا رسيدن به خواسته‌هايم، نه غذا دريافت خواهم کرد و نه تقاضای تماس تلفنی يا ملاقات يا مرخصی خواهم داشت. من نسبت به همه احکام صادره عليه خود معترضم و روند اعتراض من، تا حصول نتيجه ادامه خواهد داشت و مسئوليت عواقب هرآن‌چه بر سر من بيايد، متوجه همه آنانی خواهد بود که در احکام صادره عليه من و بازداشت غيرقانونی من در بند دو - الف، سهم و نقش داشته‌اند.»

نوری‌زاد در نامه خود تأکيد کرده است: «تداوم بازداشت من در بند دو - الف، غيرقانونی است. من بايد به بند عمومی ۳۵۰ منتقل شوم.»

اين نويسنده که ۲۹ آذر ۱۳۸۸ بازداشت شد، به اتهام «توهين به مسئولان و تبليغ عليه نظام» بازداشت شد به سه سال و نيم حبس و ۵۰ ضربه شلاق محکوم شده است.

فاطمه ملکی در بخش ديگری از اين نامه خطاب به همسرش نوشته است: «مدت کوتاهی در بند ۳۵۰ بودی و به مرخصی آمدی. برادران (مأموران امنيتی)، آزادی‌ات را تاب نياوردند و اواخر تابستان تو را بازگرداندند. اين بار، نه به بند ۳۵۰؛ که به قرنطينه.»

نوری‌زاد، زمستان گذشته برای مداوای پزشکی به مرخصی آمد اما از روز هفتم اسفند ٨٩ بدون اتمام اقدامات درمانی و برخلاف وعده مأموران امنيتی، به زندان اوين بازگشت.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.