ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

یک کارگر در آتش‌سوزی کوی کوثر اراک مجروح شد

در اثر آتش‌سوزی در پارکینگ مجتمع مسکونی صدرا در اراک در اثر اشتعال قیر، یکی از کارگران از ناحیه پا دچار سوختگی شد و به بیمارستان منتقل شد.

یک کارگر در اثر آتش‌سوزی که صبح پنجشنبه ۲۶ اسفند در مجتمع مسکونی صدرا در اراک رخ داد مجروح شد. به گفته مدیرعامل اتش‌‌نشانی اراک، کارگر صدمه دیده به بیمارستان منتقل شده است.

آتش به درون پارکینگ مجتمع مسکونی سرایت کرد

حادثه در کوی کوثر اراک و به هنگامی روی داد که کارگران مشغول ذوب کردن هشت بشکه قیر در محوطه نزدیک پارکینگ مجتمع صدرای کوی کوثر بودند. آتش به سرعت به پارکینگ واحد مسکونی کوی کوثر گسترش یافت و یک کارگر دچار سوختگی از ناحیه پا شد و به بیمارستان ولی عصر اراک منتقل شد.

مسعود آقازیارتی به خبرگزاری تسنیم گفته است حجم آتش در یکی پارکینگ‌های واقع در کوی کوثر سنگین و کار را برای آتش‌نشانان قدری سخت کرده بود اما آتش خاموش شده است.

کوی کوثر اراک یکی از طرح‌های بزرگ مسکونی در این شهر است. بخش قابل ملاحظه‌ای از آن تازه‌‌ساز است و هنوز ساکنان استقرار نیافته‌اند.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.