ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

تحصن کارکنان بیمارستان شهر کتالم در اعتراض به اخراج

گروهی از کارکنان بیمارستان شهر کتالم رامسر در اعتراض به اخراج ۵۰ تن روز ۲۵ اسفند دست به تحصن زدند. جمعی از اهالی کتالم نیز در تحصن شرکت کردند.

گروهی از کارکنان بیمارستان شهر کتالم رامسر در اعتراض به اخراج ۵۰ تن از کارکنان و کادر درمانی این بیمارستان روز ۲۵ اسفند دست به تحصن زدند. جمعی از اهالی کتالم نیز به نشانه حمایت از کارکنان بیمارستان، در تحصن شرکت کردند.

کارکنان بیمارستان و اهالی کتالم معترضند

به گزارش شبکه «راه دانا» ماجرا از ظهر روز ۲۴ اسفند آغاز شد که دانشگاه آزاد تنکابن، که بیمارستان کتالم به آن وابسته است، به بهانه کمبود منابع مالی حکم به اخراج ۵۰ تن از کارکنان و کادر درمانی بیمارستان داد. اخراج این ۵۰ تن عملا به تعطیلی بیمارستان خواهد انجامید.

 مردمی که برای حمایت به بیمارستان آمده بودند درهای بیمارستان را از داخل قفل کردند و مانع از خروج دکتر صلواتی معاون اداری مالی دانشگاه آزاد شدند.

 صلواتی گقته است بیمارستان از چند ماه پیش با مشکل مالی روبروست و توان پرداخت هزینه‌هایش را ندارد. او گفته زیان‌دهی بیمارستان در حد ۲ میلیارد تومان است.

یکی از ساکنان شهر گفته است: «بیمارستان کتالم نیاز لازم مردم منطقه کتالم و ساداتشهر است، نیاز دانشگاه آزاد تنکابن در برهه‌ای به داشتن بیمارستان بود و برای همین بیمارستان کتالم به اسم بیمارستان ثبت شد و الان دیگر نیازی به بیمارستان کتالم ندارد و برای همین در فکر تعدیل نیرو است.»

 شریعت‌نژاد نماینده مجلس به کارکنان بیمارستان که تا پایان اسفند بیکار می‌شوند قول داده است موقتا قرارداد کاری ۸۵ روزه‌ای با آنان بسته خواهد شد.

اغلب کارکنان بیمارستان کتالم اعم از کادر اداری و پرستاری سال‌هاست با قراردادهای موقت سه ماهه و شش ماهه کار می‌کنند و دستمزد آنان کمتر از حداقل دستمزد یک کارگر ساده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.