ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

منبرهای سه دقیقه‌ای روحانیون در طرح آرامش بهاری

مسوول اعزام مبلغ اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران گفته که ۱۱۰ روحانی و مبلغ در یک طرح نوروزی به نام «آرامش بهاری» حضور خواهند داشت و با برگزاری منبرهای سه دقیقه‌ای، نکات مختلفی را به مسافران نوروزی ارائه خواهد داد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • رها

    «هرکدام متخصص چندرسانه‌ای، مشاور خانواده، مشاور ازدواج، مشاور مذهبی، مشاور تربیت فرزند و یا مشاور حفظ قرآن هستند.» «این روحانیون «کتیبه‌خوانی» یاد گرفته‌اند و قرار است در مکان‌های گردشگری به مردم آموزش‌های تاریخی و فرهنگی ارائه دهند.» این ملا ها ، تازه به تازه ، نو به نو ، آپ-توو-دیت می شوند و می روند که دیگر همه فن حریف شوند !! الحق برای فهم این "روحانیت" شیعی ایرانی باید از اقتصاددانان و جامعه شناسان و روانشناسان و فیلسوفان جهان دعوت کنیم برای بررسی و کشف این موجودات . با این کار، بی گمان دانش اجتماعی بشر زوایا و لایه های جالب و نامکشوفی را پیش رویش خواهد دید! به قول حافظ : ما شیخ و واعظ ، کمتر شناسیم !!

  • Reza

    ای مردم همیشه سرگردان و خفته و افسرده و غمگین ایران بردگی کافی است