ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

واکنش ايران نسبت به خبر کشته شدن بن‌لادن

<p>سخنگوی وزارت امور خارجه ايران گفت با کشته شدن بن&zwnj;لادن دستاويز بيگانگان برای لشکرکشی به منطقه از بين رفت.</p> <!--break--> <p><br /> به گزارش خبرگزاری&zwnj;های ايران، رامين مهمان&zwnj;پرست، سخنگوی وزارت امور خارجه ايران مواضع اين کشور نسبت به کشته شدن اسامه بن&zwnj;لادن، رهبر القاعده توسط کماندوهای آمريکايی را اعلام کرد. <br /> &nbsp;</p> <p>وی گفت: &laquo;جمهوری اسلامی ايران اعتقاد دارد که امروز دستاويز کشورهای بيگانه برای لشکرکشی به اين منطقه به بهانه&zwnj; مبارزه با تروريسم از بين رفته است.&raquo;</p> <p><br /> مهمان&zwnj;پرست افزود: &laquo;اميدواريم اين اتفاق به جنگ و درگيری و کشته شدن انسان&zwnj;های بی&zwnj;گناه پايان دهد و موجب استقرار صلح و آرامش در منطقه شود.&raquo;</p> <p><br /> سخنگوی وزارت امور خارجه ايران در همين حال گفت: &laquo;البته اين اتفاق به خوبی نشان داد که برای مقابله با يک فرد ضرورتی به لشکرکشی عظيم وجود نداشته است.&raquo;</p> <blockquote> <p><br /> رئيس کميسيون امنيت ملی مجلس ايران: کار مهمی انجام نشده است</p> </blockquote> <p>وی اعلام کرد جمهوری اسلامی هرگونه اقدام تروريستی در جهان &laquo;نظير تروريسم سازمان&zwnj;&zwnj;يافته در رژيم صهيونيستی&raquo; را محکوم می&zwnj;کند.</p> <p><br /> از سوی ديگر علاءالدين بروجردی، رئيس کميسيون امنيت ملی مجلس نيز در همين رابطه گفت: &laquo;آمريکايی&zwnj;ها با پيش&zwnj;کشيدن بحث بن&zwnj;لادن، ملا عمر و طالبان فقط می&zwnj;خواستند بهانه&zwnj;ای برای حضور در افغانستان داشته باشند.&raquo;</p> <p><br /> وی افزود: &laquo;علی&zwnj;رغم اين&zwnj;که ۱۰ سال از موضوع حمله به افغانستان می&zwnj;گذرد کار مهمی انجام نشده است و اساسأ نمی&zwnj;دانيم اين خبر چقدر صحت دارد. اما آن&zwnj;چه که مشخص است آمريکايی&zwnj;ها اين را بهانه&zwnj;ای برای حضور در افغانستان قرار دادند.&raquo;</p> <p><br /> اسامه بن&zwnj;لادن نيمه&zwnj;شب گذشته توسط نيروهای آمريکايی در پاکستان کشته شد.<br /> &nbsp;</p> <p>باراک اوباما، رئيس جمهور آمريکا در سخنانی اعلام کرد يک گروه ويژه از کماندوهای آمريکايی طی عملياتی اسامه بن&zwnj;لادن رهبر گروه القاعده و عامل حملات يازده سپتامبر را در نزديکی اسلام&zwnj;آباد به قتل رسانده است.</p> <p><br /> رئيس جمهور آمريکا گفت اسامه بن&zwnj;لادن در پناهگاهی در پاکستان کشته شد و جسدش هم اکنون در اختيار آمريکا است.</p> <p><br /> وی افزود در ماه اوت ۲۰۱۰ گروه امنيت ملی کاخ سفيد به وی اعلام کردند که اطلاعاتی به&zwnj;دست آورده&zwnj;اند که ممکن است منجر به يافتن اسامه بن&zwnj;لادن شود.<br /> &nbsp;</p> <p>اوباما ادامه داد سرانجام هفته گذشته با کامل شدن اين اطلاعات دستور انجام عمليات عليه رهبر القاعده صادر شد.</p> <p><br /> مقامات امنيتی پاکستان اعلام کردند که عمليات ساعت يک&zwnj;ونيم بامداد آغاز شد و در آن بالگردها و نيروی زمينی شرکت داشتند که نيروهای پاکستان نيز همراه با آن&zwnj;ها بودند.</p> <p><br /> صاحب&zwnj;نظران سياسی کشته شدن بن&zwnj;لادن توسط نيروهای آمريکا را &laquo;موفقيت بزرگ&raquo; باراک اوباما می&zwnj;دانند.</p> <p><br /> آمريکا پس از انتشار خبر کشته شدن بن&zwnj;لادن به تمامی سفارتخانه&zwnj;های خود وضعيت فوق&zwnj;العاده اعلام کرده تا از هرگونه اقدام تلافی&zwnj;جويانه تروريستی در سطح جهان در امان بمانند. <br /> &nbsp;</p> <p>&nbsp;</p>

سخنگوی وزارت امور خارجه ايران گفت با کشته شدن بن‌لادن دستاويز بيگانگان برای لشکرکشی به منطقه از بين رفت.

به گزارش خبرگزاری‌های ايران، رامين مهمان‌پرست، سخنگوی وزارت امور خارجه ايران مواضع اين کشور نسبت به کشته شدن اسامه بن‌لادن، رهبر القاعده توسط کماندوهای آمريکايی را اعلام کرد.
 

وی گفت: «جمهوری اسلامی ايران اعتقاد دارد که امروز دستاويز کشورهای بيگانه برای لشکرکشی به اين منطقه به بهانه‌ مبارزه با تروريسم از بين رفته است.»

مهمان‌پرست افزود: «اميدواريم اين اتفاق به جنگ و درگيری و کشته شدن انسان‌های بی‌گناه پايان دهد و موجب استقرار صلح و آرامش در منطقه شود.»

سخنگوی وزارت امور خارجه ايران در همين حال گفت: «البته اين اتفاق به خوبی نشان داد که برای مقابله با يک فرد ضرورتی به لشکرکشی عظيم وجود نداشته است.»

وی اعلام کرد جمهوری اسلامی هرگونه اقدام تروريستی در جهان «نظير تروريسم سازمان‌‌يافته در رژيم صهيونيستی» را محکوم می‌کند.

از سوی ديگر علاءالدين بروجردی، رئيس کميسيون امنيت ملی مجلس نيز در همين رابطه گفت: «آمريکايی‌ها با پيش‌کشيدن بحث بن‌لادن، ملا عمر و طالبان فقط می‌خواستند بهانه‌ای برای حضور در افغانستان داشته باشند.»

وی افزود: «علی‌رغم اين‌که ۱۰ سال از موضوع حمله به افغانستان می‌گذرد کار مهمی انجام نشده است و اساسأ نمی‌دانيم اين خبر چقدر صحت دارد. اما آن‌چه که مشخص است آمريکايی‌ها اين را بهانه‌ای برای حضور در افغانستان قرار دادند.»

اسامه بن‌لادن نيمه‌شب گذشته توسط نيروهای آمريکايی در پاکستان کشته شد.
 

باراک اوباما، رئيس جمهور آمريکا در سخنانی اعلام کرد يک گروه ويژه از کماندوهای آمريکايی طی عملياتی اسامه بن‌لادن رهبر گروه القاعده و عامل حملات يازده سپتامبر را در نزديکی اسلام‌آباد به قتل رسانده است.

رئيس جمهور آمريکا گفت اسامه بن‌لادن در پناهگاهی در پاکستان کشته شد و جسدش هم اکنون در اختيار آمريکا است.

وی افزود در ماه اوت ۲۰۱۰ گروه امنيت ملی کاخ سفيد به وی اعلام کردند که اطلاعاتی به‌دست آورده‌اند که ممکن است منجر به يافتن اسامه بن‌لادن شود.
 

اوباما ادامه داد سرانجام هفته گذشته با کامل شدن اين اطلاعات دستور انجام عمليات عليه رهبر القاعده صادر شد.

مقامات امنيتی پاکستان اعلام کردند که عمليات ساعت يک‌ونيم بامداد آغاز شد و در آن بالگردها و نيروی زمينی شرکت داشتند که نيروهای پاکستان نيز همراه با آن‌ها بودند.

صاحب‌نظران سياسی کشته شدن بن‌لادن توسط نيروهای آمريکا را «موفقيت بزرگ» باراک اوباما می‌دانند.

آمريکا پس از انتشار خبر کشته شدن بن‌لادن به تمامی سفارتخانه‌های خود وضعيت فوق‌العاده اعلام کرده تا از هرگونه اقدام تلافی‌جويانه تروريستی در سطح جهان در امان بمانند.
 

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • کاربر مهمان

    <p>دستاویز بعدیشون دروغگویی هسته ای شما است.</p>

  • کاربر مهمان

    <p>یک گاو از نماینده های سیاسی ایران بیشتر می فهمد انقدر نادانند که فکر می کنند با مرگ این بن لادن گور به گور شده نیروهای القاعده بارشون رو برمی دارن میرن خونه هاشون . اصلا درک ندارن که اینا یه جریان فکری ... هستند و مثل این است که بگوییم وقتی خمینی مرد انقلاب ایران هم تمام شد.</p>