ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

هوشنگ امیراحمدی برای انتخابات ریاست جمهوری اعلام کاندیداتوری کرد

مدیر مرکز مطالعات خاورمیانه دانشگاه نیوجرسی می‌خواهد یک بار دیگر بخت خود را در انتخابات ریاست جمهوری ایران بیازماید. در دوره پیشین او رد صلاحیت شده بود.

هوشنگ امیر احمدی، استاد دانشگاه ایالتی نیوجرسی و مدیر مرکز مطالعات خاورمیانه این دانشگاه برای انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ در ایران اعلام کاندیداتوری کرد.

هوشنگ امیراحمدی، محمود احمدی‌نژاد و محمد جواد ظریف

به گزارش خبرگزاری فارس امیراحمدی اهدافی را هم برای خود تعیین کرده است: اقتصاد ملی و مقاوم از طریق تجهیز منابع داخلی و افزایش تولید و کار برای جوانان و همچنین همچنین بهسازی محیط‌‌ زیست بحران‌زده ایران از طریق جهانی کردن خطر و درخواست کمک از جامعه جهانی برای مهار بحران زیست‌محیطی ایران.

هوشنگ امیراحمدی در سال ۹۲ هم برای انتخابات ریاست جمهوری ایران ثبت نام کرده بود اما صلاحیت او توسط شورای نگهبان رد شد.

امیراحمدی در آن زمان با انتقاد از رد صلاحیت‌ها، گفته بود که انتخابات ایران «کم‌فایده» است. او از علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی انتقاد کرده بود که مانع از حضور افراد «سرشناس» مانند خود او و اسفندیار رحیم مشایی در رقابت‌های انتخاباتی شده است.

هوشنگ امیراحمدی با محمود احمدی‌نژاد، رئیس جمهوری پیشین ایران رابطه خوبی دارد و در دوران ریاست جمهوری او به ایران سفر کرد و شورای ایران و آمریکا را به راه انداخت.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • Omid

    احتمال داره صلاحیت هوشنگ امیر احمدی رو أین دوره شورای نگهبان تایید کنه،،البته اگر دنبال بقای خودش باشه و یه ذره سیاست داشته باشد.

  • bijan

    در برنامه ایشان حرفی از آزادی های مدنی نیست و این تعجبی ندارد وقتی که پیشنهاد نظامی کردن کابینه و دولت را برای مقابله با ترامپ به حاکمان ایران می دهد. فرصت طلبی آشکار!

  • اﻓﺴﺎﻧﻪ

    ﺑﻪ ﻗﻮﻝ "ﭼﺮﭼﻴﻞ"ﺑﺮاﻱ ﺣﻜﻮﻣﺖ ﻛﺮﺩﻥ ﺑﻪ ﺩﻭ ﭼﻴﺰ ﻧﻴﺎﺯ ﺩاﺭﻱ,ﻳﻜﻲ اﻛﺜﺮﻳﺖ ﻧﺎﺩاﻥ و اﻗﻠﻴﺖ ﺧﻴﺎﻧﺘﻜﺎﺭ"ﻛﻪ ﺧﻮﺷﺒﺨﺘﺎﻧﻪ ﻫﺮ ﺩﻭ ﺭا ﺩﺭ ﺗﻤﺎﻡ ﺩﻭ ﻫﺰاﺭ ﭘﺎﻧﺼﺪ ﺳﺎﻝ ﮔﺬﺷﺘﻪ ﺗﺎ ﺑﻪ ﺣﺎﻝ ﺩاﺭﻳﻢ.