ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

اعتراض کارگری همزمان با حضور روحانی در کارخانه سیمان باقران

کارگران این کارخانه با این که ۱۲ ماه است حقوق نگرفته‌اند از طرف هیات مدیره تحت فشار قرار گرفتند در حضور روحانی اعتراض نکنند. اما کارگران اعتراض خود را بیان کردند.

همزمان با حضور حسن روحانی در کارخانه سیمان باقران که برای افتتاح این کارخانه رفته بود، جمعی از کارگران این کارخانه نسبت به عدم پرداخت ۱۲ ماه دستمزد خود اعتراض کردند.

حسن روحانی، رئیس جمهوری اسلامی ظهر روز ۲ فروردین برای افتتاح کارخانه سیمان باقران واقع در «درمیان» به این کارخانه رفت. خبرگزاری فارس خبر داد که در حاشیه افتتاح این پروژه تعدادی از کارگران به عدم پرداخت مطالبات‌شان اعتراض کرده‌اند.

منابع محلی گزارش داده‌اند که کارگران این کارخانه با این که ۱۲ ماه است حقوق نگرفته‌اند از طرف هیات مدیره تحت فشار قرار گرفته‌اند در حضور روحانی اعتراض نکنند. اما کارگران اعتراض خود را بیان کردند.

طرح کارخانه سیمان باقران که روز دوم فروردین رسما افتتاح شد ۱۳ سال پیش در چارچوب طرح‌های اقتصاد مقاومتی آغاز شد و قرار است علاوه بر ایجاد اشتغال در منطقه از طریق صدور سیمان به افغانستان و پاکستان صادرات غیرنفتی را افزایش دهد. این کارخانه قرار بود سال ۹۱ به بهره‌برداری برسد که کمبود اعتبار باعث تاخیر در راه اندازی آن شد.

۳۵۰ کارگر در کارخانه سیمان باقران کار می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.