ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

نیروی انتظامی: انفجار در خیابان میرداماد تهران امنیتی نبود

حدود ساعت ۱۴ جمعه ۴ فروردین به‌وقت ایران در خیابان میرداماد تهران در یک سوپر مارکت انفجاری رخ داد و ساختمان دو طبقه آن فرو ریخت. دو مرد دچار سوختگی شدند و یک زن از زیر آوار بیرون آمد.

حدود ساعت ۱۴ جمعه ۴ فروردین به‌وقت ایران در خیابان میرداماد تهران در یک سوپر مارکت انفجاری رخ داد و ساختمان دو طبقه آن فرو ریخت. دو مرد دچار سوختگی شدند و یک زن از زیر آوار بیرون آمد.

انفجار در خیابان میرداماد تهران ـ جمعه ۴ فروردین

خبرگزاری تسنیم به‌نقل از منابع پلیس نوشته است که این حادثه اقدامی امنیتی نبوده و احتمالاً نشت گاز عامل وقوع انفجار بوده است.

این انفجار با صدای مهیبی همراه بود.

تسنیم از حضور فوری نیروهای انتظامی و امدادی در محل حادثه خبر داده اما جام جام آنلاین نوشته است که نیروهای آتش نشانی فوراً در محل حاضر شدند اما نیروهای اورژانس نیم ساعت بعد به محل آمدند.

جلال ملکی، سخنگوی آتش‌نشانی شهرداری تهران به خبرگزاری آنا گفته است این انفجار در میرداماد، خیابان شنگر و در یک سوپر مارکت قدیمی به وسعت ۵۰ متر که یک نیم‌طبقه فوقانی هم داشت، رخ داده است.

شیشه‌ها و دیوار این سوپر مارکت تخریب و تمام اجناس آن از بین رفته و مغازه‌ مبل‌فروشی کنار آن نیز دچار خسارت جزیی شده است.

سخنگوی آتش‌نشانی احتمال داد که افراد دیگری زیر اجناس و دیوار تخریب‌شده محبوس باشند که عملیات آتش‌نشان‌ها برای جست‌و‌جوی آن‌ها ادامه دارد.

یک زن زنده از زیر آوار خارج شده است اما به‌گفته جلال ملکی احتمالاً یک نفر دیگر هنوز زیر آوار است.

دو مرد مجروح به بیمارستان منتقل شدند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.