ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

رئیس پلیس راه خراسان رضوی به دادسرا احضار شد

این دو مقام مسئول برای ارائه توضیحات درباره سه تصادف زنجیره‌ای ۱۳۰ خودرو در آزادراه باغچه ـ مشهد در این استان شنبه به دادسرا خواهند رفت.

پس از وقوع سه تصادف زنجیره‌ای در جاده باغچه‌ـ مشهد، رئیس پلیس راه خراسان رضوی و مدیرکل حمل و نقل جاده‌ای این استان به دادسرا احضار شدند.

تصادف زنجیره‌ای در آزادراه مشهد - باغچه

محمد حسن اصولی صفار، بازپرس شعبه ۴۱۰ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد، جمعه‌شب چهارم فرودین‌ماه در گفت‌و‌گو با خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران(ایرنا) گفت که این دو مقام مسئول برای ارائه توضیحات درباره سه تصادف زنجیره‌ای خودروها در آزادراه باغچهـ مشهد در این استان شنبه به دادسرا خواهند رفت. باغچه در نزدیکی شهر نیشابور قرار دارد.

به گفته او، دادستانی عمومی و انقلاب مشهد دستور احضار این دو به دادسرا را صادر کرده‌است.

محمد علی احسان‌بخش، جانشین رئیس‌پلیس خراسان رضوی جمعه به خبرنگاران گفت که ۱۳۰ خودرو در آزادراه «شهید شوشتری» بین باغچهـ مشهد به صورت زنجیره‌ای با یکدیگر برخورد کرده‌اند. او مه غلیظ را دلیل اصلی این اتفاق دانست.

این ۱۳۰ خودرو در سه تصادف جداگانه در هر دو جهت آزادراه باغچه‌ـ‌ مشهد رخ داده‌است.

بر اساس آمار منتشرشده، این تصادف‌های زنجیره‌ای ۸۹ زخمی و یک کشته برجا گذاشته. تنها قربانی این تصادف یک کودک پنج‌ساله بود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.