ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

در همدان دو کارگر در اثر انفجار لوله گاز در آتش سوختند

در اثر انفجاری که روز یکشنبه ۶ فروردین در ایستگاه تقلیل فشار گاز همدان روی داد دو کارگر در میان شعله‌های آتش سوختند.

در اثر انفجاری که روز یکشنبه ۶ فروردین در ایستگاه تقلیل فشار گاز همدان روی داد دو کارگر در میان شعله‌های آتش سوختند.

انفجار حدود ساعت یازده صبح در سه راهی کوریجان در مجاورت مجتمع رفاهی امیر اشرف واقع در جاده همدان - تهران روی داد. اخبار مربوط به تعداد کارگران حاضر در محل انفجار متفاوت است.

خبرگزاری کار ایران(ایلنا) به نقل از مدیرکل مدیریت بحران همدان نوشته است که سه کارگر در محل حادثه مشغول کار بودند که بخشی از ایستگاه دچار آسیب وشد و نشت گاز به انفجار شدیدی انجامید. دو تن از کارگران در اثر شدت سوختگی در دم جان باختند اما کارگر سوم آسیب ندیده است.

محمدمهدی مهدوی مدیرعامل شرکت گاز همدان گفته است انفجار باعث قطع سرویس گاز در بخش کوریجان، مهاجران و روستاهای اطراف آن شده است. او تعداد کارگران حاضر در محل انفجار را دو تن اعلام کرد. به گفته مهدوی به هنگام انفجار ناشی از نشت گاز به جز دو کارگر قربانی فرد دیگری در محل حضور نداشته است.

آمار رسمی حاکی از افزایش حوادث کار در ایران است. اسفند سال گذشته سازمان پزشکی قانونی اعلام کرد در ده ماهه اول سال ۹۵، یک‌هزار و ۳۶۷ نفر در اثر حوادث ناشی از کار فوت کرده‌اند که نسبت به سال قبل افزایش نشان می‌دهد.

آمار واقعی حوادث ناشی از کار و مرگ کارگران در اثر حوادث بالاتر است.

چند روز پیش میکائیل صدیقی، رئیس انجمن صنفی کارگران ساختمانی مریوان و سروآباد اعلام کرد تنها در بخش ساختمان، در سال ۹۵، بیش از ۱۲۰۰ کارگر جان خود را در اثر حوادث ناشی از کار از دست داده‌اند.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.