ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

آغاز مناظره‌های انتخاباتی از شبکه یک

مناظره ویژه انتخابات از دوشنبه شب ۱۴ فروردین، تا یک روز پیش از شروع رسمی تبلیغات نامزدهای ریاست جمهوری هر شب به صورت زنده از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

مناظره ویژه انتخابات از دوشنبه شب، ۱۴ فروردین، تا یک روز پیش از شروع رسمی تبلیغات نامزدهای ریاست جمهوری هر شب به صورت زنده از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا)، دوشنبه ۱۴ فروردین، محسن رفیعی، تهیه‌‌کننده این مناظره گفت: «اجرای این برنامه را مرتضی حیدری برعهده دارد و تا هفتم اردیبهشت ادامه دارد.»

رفیعی در ادامه گفت که برنامه هر شب حدود ساعت ۲۰ آغاز می‌شود و به موضوعات سیاسی، اقتصادی و اجتماعی روز می‌پردازد.

رفیعی، مدت هر برنامه را ۳۵ دقیقه اعلام کرد و گفت: «مهمانان هر شب ترکیبی از حامیان و منتقدان دولت و صاحب‌نظران مختلف خواهند بود.»

به گفته رفیعی، امشب (دوشنبه) و در نخستین برنامه مرتضی عزتی، کارشناس اقتصاد کلان و حامی دولت و محمد کهن‌دل کارشناس اقتصادی و منتقد دولت به شبکه یک می‌آیند تا درباره اقتصاد پس از تحریم و سیاست‌های عبور از رکود مناظره کنند.

عملکرد اشتغال‌زایی دولت، رشد اقتصادی، عملکرد نظام بانکی، پزشک خانواده، آلودگی هوای کلان‌شهرها و شفافیت در هزینه‌های انتخاباتی از موضوعات برنامه مناظره هستند.

مشکل ریزگردها، ازدواج جوانان، دستمزد کارگران، قاچاق، جرم سیاسی، وام خرید و ساخت مسکن، سرنوشت مسکن مهر و مسکن اجتماعی، خرید هواپیما، کم‌آبی و خشکسالی، مبارزه با فساد، اعتیاد و طلاق، حاشیه‌نشینی، اصل ۴۴ و سرنوشت توزیع بنزین با کارت سوخت از دیگر موضوعات اصلی مناظره حامیان و منتقدان دولت در ویژه برنامه مناظره شبکه یک خواهد بود.

ثبت نام نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری از سه‌شنبه ۲۲ تا شنبه ۲۶ فروردین انجام می‌شود. تبلیغات رسمی از ۸ تا ۲۸ اردیبهشت و پس از اعلام نامزدهای تأییدشده از سوی شورای نگهبان خواهد بود.

دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران همزمان با پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۹ اردیبهشت برگزار می‌شود.

مناظره انتخاباتی توسط گروه دانش و اقتصاد شبکه یک سیما از یکشنبه تا پنجشنبه پخش خواهد شد.

هر بار پیش از انتخابات علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی مردم را به شرکت در انتخابات ترغیب می‌کند. فروردین سال جاری نیز خامنه‌ای با اذعان به وضعیت بد معیشتی مردم و بیکاری گسترده و آگاهی از مشکلات مردم گفت این مشکلات ربطی به حکومت ندارند بلکه بخشی از آنها ناشی از «تبلیغات دشمن برای ناامید کردن مردم» و بخشی دیگر ناشی از «عملکرد برخی مدیران و عدم اجرای اقتصاد مقاومتی» است.

در همین زمینه:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • Reza

    ای مردم همیشه سرگردان و خفته و افسرده و غمگین ایران بردگی کافی است

  • faryad

    حل معضل بیکاری عراق با زائران ایرانی "حیدر العبادی" نخست وزیر عراق در مصاحبه اختصاصی شبکه تلویزیونی الحره که در حاشیه نشست سران اتحادیه عرب در اردن انجام شده است ، به دیدگاه بغداد در قبال رخدادهای منطقه اشاره کرد. نخست وزیر عراق با اشاره به تعاملات تجاری این کشور با جمهوری اسلامی ایران گفت سالانه میلیونها زائر ایرانی به اماکن مقدسه در عراق می آیند به همین سبب در برخی از استانهای عراق بیکاری تقریباً به صفر رسیده است.!! نرخ بیکاری واقعی در ایران ۳۵ تا ۴۰ درصد است/ واقعیت امروز ایران با نرخ بیکاری ۱۲درصدی هیچ تناسبی ندارد/ شواهد آماری، ادعای ایجاد ۷۰۰ هزار شغل در سال ۹۴ را تایید نمی کند.