ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

قالیباف: رئیس‌جمهور باید جایگزین شود، اما من کاندیدا نیستم

شهردار تهران شرایط کشور را بحرانی خوانده و ناکارآمدی دولت را مسئول بحران دانسته است. او گفته تلاش می‌کند «گزینه مطلوبی» جایگزین روحانی شود.

محمدباقر قالیباف شهردار تهران شرایط کشور را بحرانی خوانده و افزوده از آن جا که این وضعیت ناشی از ناکارآمدی دولت است، رئیس‌جمهور باید جایگزین شود. او تاکید کرده هرگز نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری نبوده و نیست اما تمام تلاش خود را برای پیروزی «گزینه مطلوب» ریاست‌جمهوری بکار خواهد گرفت.

قالیباف میگوید برای پیروزی «گزینه مطلوب» در انتخابات ریاست جمهوری تلاش میکند

خبرگزاری فارس که این خبر را منتشر کرده افزوده قالیباف در لیست ۱۰ نامزد «جبهه مردمی نیروهای انقلاب» (جمنا) برای انتخابات قرار دارد که قرار است نامزد نهایی از میان آنان برگزیده شود.

 قالیباف در توضیح گفته است: «وضعیت اقتصادی و اجتماعی کشور در شرایط بحرانی قرار دارد و تردیدی وجود ندارد که شرایط فعلی در نتیجه سوءمدیریت و ناکارآمدی دولت فعلی است. لذا برای هر فرد دلسوزی تلاش برای جایگزین کردن رئیس جمهوری مناسب بجای رئیس جمهور فعلی در ۲۹ اردیبهشت ضرورتی انکارناپذیر برای مردم است.»

او در ادامه خواهان اتحاد «نیروهای مردمی انقلابی» برای پیروزی «گزینه مطلوب» در انتخابات ریاست‌جمهوری شده و افزوده تنها اتحاد کسانی که درپی «نجات کشور از بحران‌های اقتصادی و اجتماعی هستند» می‌تواند بحران فعلی در کشور را حل کند.

سخنان قالیباف درباره لزوم وحدت «نیروهای مردمی انقلابی» به تلاش‌هایی اشاره دارد که از سوی اصولگرایان برای گردآمدن حول یک نامزد واحد در انتخابات ریاست‌جمهوری در جریان است. نام قالیباف در لیست‌های مختلف نامزدان انتخاباتی جمنا برای متحد کردن اصولگرایان آمده است.

از ابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس به عنوان تنها نامزدی که می‌تواند اصولگرایان را متحد کند نام برده می‌شود. امروز خبر استعفای او از هیئت نظارت بر انتخابات منتشر شد که از سوی رسانه‌های داخل ایران حمل بر تصمیم او به شرکت در انتخابات شد، هرچند که اطرافیان رئیسی گفته‌اند او روز جمعه ۱۸ فروردین تصمیم خود را اعلام خواهد کرد.

در هفته‌های اخیر در رابطه با انتخاب رئیسی بعنوان نامزد واحد اصولگرایان این سناریو هم مطرح بود که قرار است رئیسی نامزد ریاست‌جمهوری شود و قالیباف و جلیلی بعنوان دو بازوی اجرایی و سیاست خارجی او باشند.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • علی

    قالیباف: رئیس‌جمهور باید جایگزین شود? آخه چرا عزیز دل رهبر؟ اطاعت مطلق نداشتند؟ سهم شما و سردار عارف را نداند؟ سهم سپاه را تو این ۴ سال به اندازه کافی زیاد نکردند؟ سرکوب را کم کردند؟ با کم کردن بحران عمر حکومت را طلولانی تر نکردند؟ خب یه چیزی بگو بابا جان؟ چرا از افعال وارون استفاده می کنی بردار سپاهی؟ دوست دارید امت (لابد این بار از ترس رئیسی ) یک حماسه آفرینی کنند و ۹۹.۹٪ در انتخابات اسلامی شرکت کنند و آقای دکتر (دکتری از منچستر!) را با رای بالا ریس جمهور کنند ( که چندی بعد هم با سلام و صلوات رهبر شوند) خب شفاف بگو این را آقای خلبان.

  • حميده

    مردم اگر لازم بدانند رييس جمهور را عوض مى كنند. تو ساكت باش و همان يك دونه رايت را بده. آب رو هم بريز همونجا كه احودى نژاد گفت دكتر سردار خلبان گارانبريان.

  • bijan

    باعث این وضعیت بحرانی کسانی هستند که دشمن تراشی میکنند و تحریم ها را به کشور تحمیل کردند . قالیباف بحران را گفت ولی بانیان آنرا لا پوشی کرد .

  • Omid

    ریسی اول میشه رییس‌جمهور ،و بعدشم میشه رهبر ،،این از فیلم معلوم بود،،همه آینا زیر سر خامنه‌ای هستش

  • دلسرد

    به قول مموتی معلومه کجات سوخته. آب رو بریز همونجا که میدونی