ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

احمدی‌نژاد: هیچ وقت جزو اصولگرایان نبودم

احمدی‌نژاد در نشستی خبری که با هدف حمایت از نامزدی حمید بقایی تشکیل شده بود گفت: «من هیچ وقت نگفتم جزو اصولگراها بودم و آنها هم نگفتند که من جزو آنها هستم».

محمود احمدی‌نژاد بار دیگر با حضور در یک نشست خبری با دفاع از دولت گفته دوره ریاست جمهوری او بهترین دوره ۷۰ سال اخیر در ایران بوده.

علاوه بر بقایی، اسفندیار رحیم‌مشایی، علی اکبر جوانکر و عبدالرضا شیخ‌الاسلام نیز احمدی‌نژاد را در این برنامه همراهی می‌کردند.

رئیس‌جمهوری پیشین در این نشست که با هدف حمایت از نامزدی حمیدرضا بقایی در انتخابات ریاست‌جمهوری تشکیل شده بود گفت: «من هیچ وقت نگفتم جزو اصولگراها بودم و آنها هم نگفتند که من جزو آنها هستم. سال ۸۴ اصولگرایان دو نامزد دیگر داشتند».

او در ابتدای برنامه پرسش و پاسخ از حمیدرضا بقایی هم خواست تا پشت تریبون بنشیند.

احمدی‌نژاد در پاسخ به سوالی درباره اختیارات رئیس‌جمهوری به ویژه بر وزارت اطلاعات گفته اختیارات رئیس‌جمهوری با مسئولیت‌ها و تواقعات تناسب ندارد و او نباید نسبت به هر اتفاقی در دوران ریاست‌جمهوری‌اش پاسخگو باشد.

رئیس دولت نهم و دهم درباره حصر میرحسین موسوی و ممنوع‌التصویری میرحسین موسوی پاسخ داد «من راضی به حصر و ممنوعیت برای هیچکس درهیچ‌ کجا نیستم».

او علاوه بر این تأکید کرد: «من به مردم نگفتم خس و خاشاک، به آنهایی گفتم که مردم را در خیابان می‌کشتند».

او در پاسخ به انتقادهایی درباره اینکه در دوران او کشور به عقب بازگشته گفت به لحاظ علمی بیشترین پیشرفت‌ها در دولت او رخ داده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت ادامه داد که «به تمام اتهامات پاسخ خواهم داد. تا ۶ پیام ویدئویی آماده شده است و تا ۱۲ منتشر می‌شود، حتی اگر من زنده نباشم».

او در این کنفرانس تأکید کرد که قصد حضور در انتخابات را ندارد و حمیدرضا بقایی را نامزد اصلح می‌داند.

رئیس‌جمهوری پیشین در این نشست از دولت حسن روحانی به‌شدت انتقاد کرد و گفت آنها به اعتبار نهادهای آماری در کشور آسیب زده‌اند.

او در این نشست با اشاره به اکبر هاشمی رفسنجانی گفت «آن اقایی که مرد، فرمان حمله به ما را صادر کرد».

علاوه بر بقایی، اسفندیار رحیم‌مشایی، علی اکبر جوانکر و عبدالرضا شیخ‌الاسلام نیز احمدی‌نژاد را در این برنامه همراهی می‌کردند.

در همین زمینه:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • Omid

    نگاه کنین تروخدا،،،دوتا مردک دیوانه چطور از هم دفاع میکنند و خودشون اصلح میدونن،،،ای خاک بر سر ما مردم ایران که با اون انقلاب ننگین خودمونه به این روز انداختیم،،،آخه چقدر تفاوت،،بقایی کجاو ،هویدا کجا؟؟؟