ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

در حاشیه اجلاس جمنا: احتمال شرکت مستقل جلیلی در انتخابات

یکی از نزدیکان جلیلی گفته است: جلیلی اصلا از اول وارد مکانیزم جمنا نشد و اگر هم تصمیم به حضور یا عدم حضور در انتخابات بگیرد، آن تصمیم مستقل خواهد بود

در جلسه صبح امروز در مجمع عمومی جمنا که برای وحدت اصولگرایان حول یک نامزد واحد تشکیل شده است، اعلام شد سعید جلیلی یکی از نامزدهای لیست جمنا شرایط این جبهه را برای نامزدی نپذیرفته است و نامزد این جبهه نیست. ساعاتی بعد «انتخاب» نوشت او مستقلا در انتخابات شرکت خواهد کرد. اما خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) به نقل از یکی از نزدیکان جلیلی نوشته او هفته آینده تصمیم خود را اعلام می‌کند.

ظاهراً سعید جلیلی و محمد حسن رحیمیان، رئیس شورای مرکزی جمنا روز گذشته با یکدیگر جلسه‌ای برگزار کرده‌اند.

انتخاب ادعا می‌کند به جزئیات این جلسه دسترسی پیدا کرده و می‌نویسد:

«در این جلسه سعید جلیلی از عزم خود برای نامزدی در انتخابات خبر داده اما در عین حال گفته نمی‌تواند شرط "جمنا" برای امضای تعهد کناره‌گیری بپذیرد. بعد از انتقال این پیام اعضای تصمیم گیر "جمنا" اعلام کرده‌اند که نمی‌توانند بدون پذیرش این پیش‌شرط مهم، نام جلیلی را برای انتخابات روز پنج شنبه در لیست قرار دهند. بر همین اساس سعید جلیلی در روز رای‌گیری جزو لیست نخواهد بود و او به صورت مستقل از "جمنا" نامزد انتخابات خواهد شد.»

صبح امروز مهدی محمدی عضو شورای مرکزی جمنا در گزارش خود از روند کار این جبهه گفت با سعید جلیلی در این مدت «حداقل سه جلسه رسمی برگزار کرده و در چندین جلسه غیر رسمی هم به تفصیل با او مذاکره  شده است. ایشان در نهایت اعلام کرد خروجی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی را برای خود دارای حجت نمی داند و در صورت کاندیداتوری در چارچوب مکانیسم و تصمیمات جبهه مردمی نیروهای انقلاب عمل نخواهند کرد.»

مهدی محمدی عضو شورای مرکزی جمنا نیز به «پویا» گفته است: «آقای جلیلی سازوکار جبهه را نپذیرفت، حتی امروز از ایشان به عنوان سخنران دعوت شده بود که حتی مایل نبودند به عنوان سخنران دومین مجمع جبهه مردمی نیروهای انقلاب حضور یابند، لذا از نظر ما ایشان خارج از فرایند و سازوکار جبهه مردمی قرار دارد. نظر خود ایشان هم همین است.»

ایسنا به نقل از فرد نزدیک به جلیلی افزوده است: «جلیلی اصلا از اول وارد مکانیزم جمنا نشد و اگر هم تصمیم به حضور یا عدم حضور در انتخابات بگیرد، آن تصمیم مستقل خواهد بود.»

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • Omid

    میخواهند آنقدر نامزد بیارند که رای بشکنه و انتخابات بکشه به دور دوم و اونجا هم رییسی بشه رییس‌جمهور ،و بعدشم خامنه ای که مرد بشه رهبر،،اینم نقشه ی نظام مقدس جمهوری اسلامی واسه ی شما ملت همیشه در صحنه!!

  • gsfsdf

    هیچ کدوم مستقل نیستن برای یکبار هم که شده رای ندین ببینید که کشورمان چه میشود این همه ریا دادید و این شد و یکبار هم این روش رو امتحان کنید تا خودشان رییس جمهورشان را بیاورند و خودشان به خودشان رای بدهند و شما بی خیال باشید اگر قرا بود اینها کاری انجام دهند در این 38 سال انجام داده بودند کمی فکر کنید حی بهترینشان هم بیاید گلی به سر ما نمیزند

  • حیدر علی بنائیان جهرمی

    چه کرده اند که حتی هاله نور واعوان و انصارش میتوانند برای مردم خط و نشان بکشند ولی رئیس جمهور نمی تواند حتی از خودش هم دفاع کند ؟