ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

جمنا: رئیسی با مشورت با ما اعلام نامزدی کرده است

روابط عمومی جمنا می‌گوید اطلاعیه رییسی با اطلاع و مشورت هیئت رییسه جمنا صادر شده و او همچنان به ضابط تشکل اصول‌گرایان پایبند است.

روز ۲۰ فروردین ابراهیم رئیسی، بدون اشاره به رابطه خود با «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» (جمنا)، از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی‌اش اعلام کرد نامزد شرکت در انتخابات ریاست جمهوری است. جمنا طی بیانیه‌ای این اقدام رئیسی را «مطابق با اساسنامه» این تشکل سیاسی اصولگرا خواند و افزود این امر پس از مشورت با هیات رئیسه جمنا صورت گرفته است.

همایش جمنا روز ۱۷ فروردین ۵ تن را بعنوان نامزدان انتخاباتی انتخاب کرد. رئیسی با بالاترین رای در راس لیست جمنا قرار گرفت. اما او که در ابتدای همایش از طریق نماینده خود شهردار مشهد نامزدی در انتخابات را پذیرفته بود، پس از پایان اجلاس از طریق دفتر خود اعلام کرد مستقلا تصمیم به شرکت در انتخابات گرفته و نامزدیش را خود بی‌واسطه با طرفدارانش در میان خواهد گذاشت.

اعلام خبر نامزدی زئیسی از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی او اعتراضاتی را در جمنا برانگیخت. از جمله عزت‌الله ضرغامی این اقدام رئیسی را فاصله‌گذاری با گروه‌های سیاسی و مرزبندی او با جمنا ائتلاف اصولگرایان خواند. او از شورای مرکزی جمنا خواست نام رئیسی را از لیست جمنا حذف و به جای او نامزد دیگری را در لیست قرار دهد.

اطلاعیه روابط عمومی جمنا اما حاکی است که اطلاعیه رییسی با اطلاع و مشورت هیئت رییسه جمنا صادر شده و «ایشان نیز هم پایبندی خود به ضوابط جبهه و هم آمادگی برای کمک به آن را اعلام نموده اند.»

ثبت نام نامزدان انتخابات ریاست جمهوری فردا سه‌شنبه ۲۲ فروردین آغاز می‌شود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.