ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

پوتین: رابطه روسیه و آمریکا در زمان ریاست جمهوری ترامپ بدتر شده

همزمان با سفر وزیر خارجه آمریکا به مسکو، ولادیمیر پوتین بر حمایت روسیه از بشار اسد تأکید کرد و گفت رابطه بین روسیه و آمریکا پرتنش‌تر از پیش است.

همزمان با سفر رکس تیلرسون، وزیر خارجه آمریکا به مسکو، ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه گفته است که به نظر او رابطه روسیه با آمریکا به ویژه در زمینه‌های نظامی در دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ نه تنها بهبود پیدا نکرده، بلکه بدتر هم شده است.

پوتین: رابطه روسیه و آمریکا بدتر شده

به گزارش خبرگزاری رویترز، ولادیمیر پوتین در گفت‌وگو با یکی از شبکه‌های تلویزیونی روسیه، یک بار دیگر بر حمایت مسکو از بشار اسد تأکید کرده است.

رکس تیلرسون، وزیر خارجه آمریکا به مسکو سفر کرده که پیام هفت کشور صنعتی جهان را به کرملین ابلاغ کند: ضرورت دارد که روسیه دست از حمایتش از بشار اسد بردارد.

رابطه روسیه با کشورهای غربی بعد از حمله شیمیایی به خان شیخون در استان ادلب در شمال سوریه پرتنش شده است. کشورهای غربی بشار اسد را مسئول این حمله شیمیایی می‌دانند در حالی که روسیه می‌گوید به شواهدی دست پیدا کرده که نشان می‌دهد حملات شیمیایی دیگری به ویژه در حومه دمشق تدارک دیده شده تا زمینه‌ساز حمله نظامی امریکا به سوریه شود.

دونالد ترامپ در گفت‌وگو با شبکه فاکس نیوز اما به صراحت اعلام کرده که آمریکا قصد ندارد وارد سوریه شود.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.