ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

قالیباف: بازگشت انحرافیون نتیجه ناکارآمدی «دولت حرف» است

شهردار تهران تلویحاً رئیس جمهوری اسلامی را مسئول حضور محمود احمدی‌نژاد و حمید رضا بقایی در دوازدهمین دور انتخابات ریاست جمهوری جلوه داد. او روحانی را به بی‌‌صداقتی متهم کرد.

محمدباقر قالیباف، شهردار تهران در جمع تعدادی از فعالان دانشجویی از دولت روحانی به عنوان «دولت حرف» یاد کرد و تلویحاً رئیس جمهوری اسلامی را مسئول حضور محمود احمدی‌نژاد و حمید رضا بقایی در دوازدهمین دور انتخابات ریاست جمهوری جلوه داد.

محمد باقر قالیباف: شهردار تهران

خبرگزاری تسنیم گزارش می‌دهد که شهردار تهران در جمع دانشجویان گفته است:

«با مدیریت بخشنامه‌ای نمی‌توان با سونامی بیکاری مقابله کرد.کسی که برای کسب رأی وعده ۱۰۰ روزه می‌دهد درکی از مدیریت اجرایی ندارد.»

پیش از این هم محمود احمدی‌نژاد، حسن روحانی را متهم کرده بود که به وعده‌هایش در ۱۰۰ رور اول ریاست جمهوری‌اش عمل نکرده. روحانی با سخنانی که از طنز و پوزخند هم بی‌بهره نمانده بود در پاسخ گفته بود او کسی نیست که وعده حل یک شبه مشکلات را داده باشد. وعده ۱۰۰ روزه از آن پس به یکی از شعارهای انتخاباتی رسانه‌های مخالف دولت بدل شده. رسانه‌های طرفدار جبهه پایداری و رسانه‌های وابسته به سپاه می‌گویند روحانی وعده داده بود در صد روز مشکلات اقتصادی کشور را برطرف کند اما در عمل، بعد از چهار سال ناموفق بوده است.

قالیباف که به خاطر فاجعه پلاسکو و مدیریت ناکارآمد شهری و همچنین واگذاری زمین‌های شهرداری تهران از جمله واگذاری بیش از ۴۹ هزار متر زمین به همسرش، زهرا سادات مشیر مورد انتقاد قرار گرفته، در جمع دانشجوبان، حسن روحانی را به «بی‌صداقتی» متهم کرد. او گفت:

«وقتی کسی بی‌هیچ مبنا و فقط برای کسب رأی وعده ۱۰۰ روزه می‌دهد مشخص است که درکی از مدیریت اجرایی کشور ندارد و مجبور می‌شود به بی‌صداقتی روی بیاورد.»

او همچنین حسن روحانی را مسبب شرکت احمدی‌نژاد و حمید رضا بقایی در انتخابات ریاست جمهوری دانست و گفت: «هزینه‌های بازگشت انحرافیون به بازی سیاست نتیجه ناکارآمدی دولت حرف است.»

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.