ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

غرویان: اگر با احمدی‌نژاد برخورد نشود راه برای سرکشی باز می‌شود

غرویان مدرس حوزه علمیه قم گفت اگر مسئولان به اقدام احمدی‌نژاد برای نامزدی در انتخابات و برخلاف خواست خامنه‌ای واکنش نشان ندهند راه برای سرکشی دیگران باز می شود.

محسن غرویان، مدرس حوزه علمیه قم ثبت‌نام محمود احمدی نژاد در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را رویداد خطرناکی خواند که راه را برای سرکشی دیگران باز خواهد کرد. او از مسئولان خواست با این مساله برخورد کنند.

محسن غرویان مدرس حوزه علمیه قم

او که خود قصد دارد روز جمعه برای انتخابات ریاست جمهوری نامزد شود به خبرگزاری کار ایران (ایلنا) گفته است:

«اخلاق سیاسی من اینگونه نیست که راجع به رقبای دیگری که ثبت نام کردند اظهار نظر کنم، ولی این جریان تمرد از نظر رهبری کرده که به نظر من خیلی مهم است و به هر حال نظر رهبری را زیر پا گذاشتند.»

غرویان اقدام برخی از چهره‌های سیاسی که نامزدی محمود احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری را برخلاف خواست خامنه‌ای محکوم کرده‌اند را تائید کرد و خطاب به دیگران گفت: «توقع می‌رود که بزرگترها اعلام برائت کنند. چون آنهایی که ادعای بصیرت و ذوب در ولایت می‌کنند و کفن پوش می‌شدند الان باید باید واکنش نشان دهند».

غرویان از روحانیان طرفدار اکبر هاشمی رفسنجانی است و از حسن روحانی در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حمایت می‌کند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • Omid

    آقای غرویان عزیز!! مگه رهبر کیه ؟؟!! چرا اینقدر ازش تابو میسازید ؟؟!! بله من هم می دونم آقای خامنه‌ای با عرضه ترین آخوند در حفظه این حکومت اسلامی در طول ۳۵ ساله گذشته بوده ،اما این دلیل نمیشه که ما بجای شاه یک دیکتاتور دیگه ازنو بسازیم،،آخه ما ملت از دیکتاتوری چه خیری دیدیم ؟ بجز فساد و اعدام و فقر و بیکاری ؟؟!! همون طور که آقای رییسی و روحانی حق دارن ثبت نام کنند ،خب احمدی‌نژاد هم حق داره ثبت نام کنه،این اولین اصل دموکراسی جناب غرویان..

  • bijan

    چرا باید با او برخورد شود ؟ اگر متهم و خلاف کار است چرا محاکمه نشده ؟! باید از آمدن او استقبال کرد تا میزان حمایت مردم از او معلوم شود . دو جریان هستند که از امدن او هراس دارند ! جریانی که گزینه آنها " رئیسی " است و جریان دیگری که آرای احمدی نژاد را درسال 88 تقلبی و غیر واقعی می دانستند ( شاید شرکت او دلیل اطمینانی است که از آرای سال 88 خود داشته و حالا گمان میکند که به همان میزان محبوبیت دارد ! که درست نیست و زمانه عوض شده !) بهر حال انتخابات و مشارکت مردم با همه برنامه ریزی ها و مهندسی هایی که جریانات تمامیت خواه حاکم انجام می دهد میتواند تا حدودی گرایشات جامعه را معلوم کند.