ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

دستورالعمل ساماندهی فعالیت نامزدهای انتخاباتی در فضای مجازی صادر شد

این دستورالعمل با آغاز تبلیغات نامزدها اجرا می‌شود. رئیس کمیته امنیت ستاد انتخابات اما می‌گوید از هم‌اکنون تخلفاتی مشاهده شده است.

حسین ذوالفقاری، رئیس کمیته امنیت ستاد انتخابات کشور اعلام کرده است که دستورالعمل ساماندهی فعالیت نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در فضای مجازی تهیه شده و با آغاز تبلیغات نامزدها به اجرا گذاشته می‌شود.

حسین ذوالفقاری، رئیس کمیته امنیت ستاد انتخابات ایران

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رئیس کمیته امنیت ستاد انتخابات کشور گفته است:

«اگر مطلبی از کاندیدا یا ستادش مطرح شود باید فوراً اظهار نظر کند که این مطلب متعلق به اوست یا خیر و اگر این مطلب متعلق به او نیست، فورا باید تکذیبیه صادر کند.»

حسین ذوالفقاری گفته است تاکنون چند مورد از تخلفات در فضای مجازی مشاهده شده، اما به این دلیل که تبلیغات نامزدها به طور رسمی آغاز نشده است، کمیته امنیت صرفاً این تخلفات را زیر نظر گرفته.

رئیس کمیته امنیت ستاد انتخابات کشور اعلام کرد که با آغاز تبلیغات انتخاباتی با متخلفان «برخورد‌های لازم» انجام می‌شود.

احمد خاتمی، امام جمعه موقت تهران در جمع گروهی از طلاب و معممان نسبت به فعالیت‌های انتخاباتی در فضای مجازی هشدار داده بود.

علی جنتی، رئیس ستاد انتخابات حسن روحانی اعلام کرده که به دلیل جانبداری صدا و سیما از ابراهیم رئیسی، حسن روحانی تبلیغات انتخاباتی‌اش را در فضای مجازی انجام می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • Farid

    - احمدى مقدم در آن دوره گفته بود که برای جلسه‌ای درباره آشوب‌های خیابانی! ( اعتراض‌های مردمی در سال‌های ۱۳۸۸ و ۱۳۸۹ )به دفتر احمدی‌نژاد رفته‌اند و رئیس جمهوری وقت گفته است: "خیلی خوب شد. دایره را تکان دادیم و اضافات و آشغال‌ها رو آمد. با آنها برخورد کنید و همه را جمع کنید ببرید. بروید خاتمی و بقیه را دستگیر کنید و شر همه را کم کنید! - ابراهیم رئیسی دادستان کل کشوردر مراسم ۹ دی ۱۳۹۳ اصفهان گفت: “یزید صفتان” جاهل جنبش سبز که شیطان بر آنها مسلط شده بود، در برابر “امام زمانه” خود قرار گرفتند!. اما عاشوراییان عاقل بصیر به دنبال امام خود رفتند. آمریکا و دیگر دولت‌های غربی “نماد ابوجهل‌های زمانه” - در برابر جمهوری اسلامی هستند. دشمنان خارجی فتنه ۸۸ را برای براندازی جمهوری اسلامی به راه انداختند و از عوامل داخلی به سود خود استفاده کردند! - حسن روحانی از تظاهرات ۳۰ دسامبر ۲۰۰۹ که در تهران علیه «جنبش سبز» برگزار شد، تمجید کرد.! حسن روحانی چهارشنبه ۲۸ دسامبر در نشست تخصصی جامعه نظارت و بازرسی دولت در تهران، گفت: «شما دیدید مردم احساس کردند به امام حسین توهینی شده، در ۹ دی چه کردند؟ ۹ دی (۳۰ دسامبر) به خاطر عشق ملت ایران به امام حسین بود.! ». وی تصریح کرد: «۹ دی یک حرکت بزرگ مردم برای دفاع از امام حسین، خاندان رسالت، حق، نظام جمهوری اسلامی، ولایت فقیه و مسیر حق بود!. مربوط به این جناح و آن جناح این دسته و آن دسته نبود. مردم حس کردند و به آن‌ها خبر رسید! در روز عاشورا یک کارهایی صورت گرفته؛ ‌ توهین به امام حسین ! و روز عاشورا را کسی نمی‌تواند تحمل کند!!