ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

احمد خاتمی: مساجد به محل حمایت نامزدها تبدیل نشود

امام جمعه موقت تهران هشدار داده که از منبر مساجد می‌بایست فقط دیدگاه‌ها و سیاست‌های رهبر جمهوری اسلامی تبلیغ شود.

احمد خاتمی، امام جمعه موقت تهران در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در ایران به یزد سفر کرده. او که نگران است، برخی نامزدهای انتخاباتی از مساجد برای تلیغات دیدگاه‌های خود استفاده کنند، در این زمینه هشدار داده که از منبر مساجد می‌بایست فقط  دیدگاه‌ها و سیاست‌های رهبر جمهوری اسلامی تبلیغ شود.

احمد خاتمی، امام جمعه موقت تهران

احمد خاتمی گفته است:

«بهره‌گیری از ساحت مساجد و تکایا برای فعالیت‌های جناحی و گروهی موجب دور شدن مردم و جوانان از این مکان‌های مقدس می‌شود. منابر باید همواره همراه با کلام وحی، مداحی، اخلاق و سیاست باشد و سیاستی مورد نظر است که همان دیدگاه‌ها و سیاست‌های رهبری فرزانه انقلاب اسلامی با رعایت مصالح نظام و کشور را تبلیغ کند.»

روز گذشته احمد خاتمی در یزد ادعا کرده بود که ممکن است «اجانب» با استفاده از شبکه‌های مجازی رئیس جمهوری آینده ایران را انتخاب کنند.

علی جنتی، رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی پیش از این با انتقاد از رویکردهای جانبدارانه صدا و سیمای جمهوری اسلامی به سود ابراهیم رئیسی گفته بود که که روحانی قصد دارد از طریق شبکه‌های اجتماعی مبارزات انتخاباتی‌اش را پیش ببرد.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.