ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

معاون روحانی: در مناظره‌ها عملکرد احمدی‌نژاد را برملا می‌کنیم

مجید انصاری معاون می‌گوید دولت نمی‌خواست به سیاه‌نمایی متهم شود اما حالا که احمدی‌نژاد خودش حمله را شروع کرده بهترین فرصت است که عملکرد دولت او را افشاء کنیم.

مجید انصاری معاون روحانی رئیس‌جمهور ثبت‌نام محمود احمدی‌نژاد و حمید رضا بقایی به عنوان نامزد ریاست جمهوری و انتقاد آنان به دولت یازدهم را یک بازی انتخاباتی خواند. به گفته انصاری، احمدی‌نژاد تاکتیک فرار به جلو را برگزیده زیرا می‌داند در مناظره‌های انتخاباتی عملکرد دولت او را فاش خواهیم کرد.

مجید انصاری

خبرگزاری کار ایران(ایلنا) به نقل از انصاری نوشت:  همه می‌دانند که بیش از ۷۰۰ میلیارد دلار درآمد افسانه‌ای کشور چه کاری با کشور کرد و همه می‌دانند روحانی یک دولت بدهکار تورم افسار گسیخته ۴۴ درصد، رکود منهای ۶.۷ درصدی و روابط بهم ریخته با دنیا و تحریم‌های فزاینده تحمیل شده را تحویل گرفت. اینها و مهم‌تر از همه بهم ریختن بنیان‌های اخلاقی کشور مهم‌ترین دستاوردهای دولت احمدی نژاد بود.»

معاون حقوق روحانی افزوده است: «دولت در طول سه سال گذشته خویشتن‌داری داشت و همه کابینه کمتر به تحلیل گذشته پرداختند. آن هم برای اینکه به سیاه‌نمایی متهم نشویم. ما می‌خواستیم در جامعه امید ایجاد کنیم حالا آقایان وقتی خودشان شروع کردند فرصت مناسبی است که در ایام انتخابات این مسائل روشن شود تا مردم در جریان بسیاری از حرف‌های گفته نشده قرار گیرند و بدانند این افراد چه بر سر کشور آورده‌اند»

محمود احمدی‌نژاد در کنفرانس مطبوعاتی دو هفته پیش و نیز به هنگام ثبت‌نام بعنوان نامزد ریاست‌جمهوری از عملکرد دولت خود دفاع کرد و آنرا بهترین دولت هفتاد سال گذشته ایران خواند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • h

    مردم الکی رای ندید اگر قرار بود اینا مملکت رو بهشت کنن بدون اینکه بخوان به قدرت برسن بهشتش میکردن پس الکی خوش نشین و با هر بادی اینور و اونور برید تخلف های محمود رو نمگین چون وصل به اون اگه اینو بگه انگار اونو میگه بخاطه همین خویشتن داری کردن و الانم گلچین کردین و کلی میگین

  • Omid

    دولت روحانی هم همون ویرانه ای که احمدی نژاد تحویل داد رو فقط ۴ سال حفظش کرد و هیچ غلطی نکرد،،لعنت به ولی فقیه و دیکتاتور بزرگ و اربابش ولادیمیر پوتین.