ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

ذوالنور: نامزدهای اصولگرا به نفع رئیسی کناره‌گیری کنند

اجلاس جمنا بدون نتیجه به پایان رسید. نماینده اصول‌گرای مجلس می‌گوید تنها راه غلبه بر تشتت در اردوگاه اصول‌گرایان کناره‌گیری به سود نامزد مورد وثوق رهبری‌ست.

مجتبی ذوالنور، نماینده اصول‌گرای مجلس شورای اسلامی می‌گوید اگر مهم‌ترین تشکل اصول‌گرایان موسوم به «جمنا» می‌خواهد از تشتت و چنددستگی رهایی پیدا کند، تنها راهش این است که نامزدهای اصولگرا به نفع ابراهیم رئیسی از شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران صرف‌نظر کنند.

تشتت در اردوگاه اصول‌گرایان: هیچیک از نامزدها به نفع رئیسی کنار نمی‌کشد

ذوالنور به رسانه‌های داخلی درباره ضرورت وحدت در تشکل اصول‌گرایان گفته است:

«اگر جمنا به وحدت برسند مطلوب است و اگر می‌خواهند به وحدت برسند برجسته‌ترین گزینه‌ای که استعداد ایجاد وحدت و اجماع را دارد ابراهیم رییسی است.»

نهمین جلسه شورای مرکزی جبهه مردمی یا «جمنا»، پنجشنبه ۲۴ فروردین برگزار شد. هدف از برگزاری این اجلاس این بود که درباره نحوه حضور نامزدهای اصول‌گرا در کنار ابراهیم رئیسی تصمیم‌گیری شود، اما شرکت‌کنندگان نتوانستند در این زمینه به توافق برسند: هیچیک از نامزدهای تشکل اصول‌گرایان حاضر نیست به نفع ابراهیم رئیسی از شرکت در انتخابات ریاست جمهوری کناره‌گیری کند.

مرضیه وحید دستجردی سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی (جمنا) گفته است:

«رأی‌گیری برای این بود که ما به تصمیم نهایی برسیم که آیا همه نامزدها برای ثبت‌نام شرکت کنند یا خیر. طبق این رأی‌گیری اعلام شد که ثبت‌نام پنج نامزد جبهه مردمی بلامانع است.»

مجتبی ذوالنور در واکنش به این رویدادها گفته است:

«ریسی از همان ابتدا صرفاً در یک جریان کشور تعریف نشد و شخصیت و چهره‌ای فراجناحی است.»

پنج نامزد تشکل اصول‌گرایان عبارت‌اند از ابراهیم رئیسی، علیرضا زاکانی، مهرداد بذرپاش، محمدباقر قالیباف و پرویز فتاح.

ابراهیم رئیسی، ریاست فعلی آستان قدس رضوی و از قاضیان کمیته مرگ در جریان اعدام زندانیان سیاسی در تابستان ۱۳۶۷ در بیانیه‌ای در ۲۰ فروردین بدون هماهنگی با «جمنا» ورود رسمی خود به انتخابات ریاست‌جمهوری را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.