ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

امام جمعه تهران: رئیس جمهوری می‌خواهیم که سازشکار نباشد

کاظم صدیقی بدون آنکه به برجام، مهم‌ترین دستاورد دولت حسن روحانی اشاره کند، گفت رئیس جمهوری می‌خواهیم که در برابر قدرت‌ها منفعل نباشد.

کاظم صدیقی، خطیب موقت جمعه تهران بخشی از خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران را به ملاک‌های رئیس جمهوری آینده ایران اختصاص داد.

کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران

صدیقی، بدون آنکه به توافق هسته‌ای ایران با قدرت‌های غربی، به عنوان مهم‌ترین دستاورد دولت حسن روحانی اشاره کند، گفت:

 «رئیس‌جمهوری می‌خواهیم که روحیه سازشکاری، تزلزل و انفعال در برابر قدرت‌ها را نداشته باشد.»

روز گذشته احمد خاتمی، رئیس جمهوری اسلامی را متهم کرده بود که به «بیگانگان چشم امید» دارد.

او با ستایش از علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی گفته بود:

«در هر دوره‌ای که رئیس جمهور با ولایت فقیه تغییر زاویه داد ما با مشکل مواجه شدیم. کسی باید رئیس‌جمهور باشد که نگاه به بیگانگان نداشته باشد و فکر نکند که با ارتباط با بیگانگان مشکلات کشور رفع می‌شود.»

احمد خاتمی که او هم امام جمعه موقت تهران است در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ایران به یزد سفر کرده. به همین جهت، کاظم صدیقی، این خطبه‌های نماز جمعه تهران را ایراد کرد. صدیقی در بخش دیگری از سخنانش گفت:

«حضور در انتخابات از این جهت تکلیف است که منهای حضور مردم کشور و نظام در خطر است.»

او از نامزدهای انتخاباتی خواست که امنیت کشور را مخدوش نکنند.

در برخی رسانه‌های داخلی صبح امروز خبرهایی منتشر شده بود مبنی بر اینکه طرفداران محمد باقر قالیباف قصد دارند در مجموعه سرچشمه در میدان بهارستان تجمع کنند و قالیباف را با خود به ستاد انتخابات در وزارت کشور ببرند. طرفداران محمود احمدی‌نژاد هم قصد داشتند مقابل خانه او تجمع کنند. اما معاون امنیتی استاندار تهران اعلام کرد که فرمانداری تهران مجوزی برای تجمع حامیان نامزدهای انتخاباتی صادر نکرده است.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • h

    مردم الکی رای ندید اگر قرار بود اینا مملکت رو بهشت کنن بدون اینکه بخوان به قدرت برسن بهشتش میکردن پس الکی خوش نشین و با هر بادی اینور و اونور برید

  • اسماعیل عبدالله زاده

    چون لازمه ریاست علم و تخصص نباشد، هر سوراخ مقعدی تواند که ریاست کند!!! برای تعیین رئیس، اعضاء بدن گرد آمدند ! مغز بگفت که : این مقام ، برازنده مراست که همه دستورات از من است ! سلسله اعصاب ، ریاست از آن خود خواند که : منم پیام رسان به شما ، که بی من پیامی نیاید ! ریه بانگ بر آورد : هوا، که رساند...؟! من! بی هوا دمی نمانید، پس ریاست مراست !!! و هر عضوی به نحوی مدعی ، تا به آخر که سوراخ مقعد دعوی ریاست کرد ! اعضاء بنای خنده و تمسخرنهادند و مقعد برفت و شش روز بسته بماند !!! اختلال در کار اعضاء پدیدار گشت و روز هفتم، زین انسداد جان ها به لب رسید و سوراخ مقعد با اتفاق آراء به ریاست رسیـد ...!!!